Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilder løbet hjemmefra i Roskilde

Startet af Anitta PFF, 23. Februar 2010, kl. 11:22

Anitta PFF

En af vores hvalpekøbere har desværre mistet en af sine ildere.
Det er en standard han, han er 8 måneder gammel, han er viril, chippet og vaccineret.
Han bider ikke, så hvis nogen ser ham så vær sød at tage ham, der er en ejer som savner ham rigtig meget, og er meget bekymret..
Han forsvandt natten mellem lørdag d.20 og søndag d.21 februar, og det er vigtigt vi snart finder ham, da vejret er i mod ham.

Jeg er på vej til Roskilde, og vil høre om der er nogen herinde der bor i Roskilde eller omegn, som evt. havde lyst og tid ti at hjælpe med at lede efter ham.
Jo flere vi er der leder, jo større område kan der søges på samtidigt, og jo større chance for at finde ham..
Hvis nogen ønsker at hjælpe med at lede, kan jeg kontaktes på tlf. 25216609, så i kan få et mere præcist sted hvor han er forsvundet og vi kan mødes og lede efter ham..

Hilsen
Anitta
PlayFull Ferret
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

FerretParadise

#1
Åh nej hvor forfærdeligt, stakkels lille dreng. Ja dette vejr er virkelig ikke det bedste at smutte hjemmefra i.
Jeg håber at han hurtigt bliver fundet, så han kan komme hjem igen til sin nok meget bekymrede madmor.

Ann Hillerslev.

Malene

Åh nej da! Jeg ville ønske jeg havde mulighed for at hjælpe. Jeg håber han bliver fundet hurtigst muligt :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

cibatuchsi

åh nej. bor desværre ikk i nærheden og har ikk mulighed for at komme til roskilde lige nu, ellers var jeg taget afsted lige med det samme.
håber i hurtigt finder ham igen

Lena og Peter

Vi krydser fingre for at han bliver fundet hurtigst muligt..

Det er bare så trist når de små trolde smutter hjemmefra... :(

Sølvsten

Er der nogle der ved mere præcis hvor i Roskilde? Jeg har en veninde der muligvis kan gå ud og lede efter den

Shamua

Har i fundet ham? Håber i finde ham meget snart!

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Åh nej altså! hvor må det være forfærdeligt...håber han snart bliver fundet!! :(

xCelina

er han blevet fundet? ;/
Krydser fingre!!

laerke9


Jeg bor lige midt i Roskilde, men har været på skiferie hele ugen og er lige kommet hjem.

har i fundet ham?

Anne

Da jeg spurgte til det i går var han endnu ikke fundet. Han skulle være løbet væk et eller andet sted som lå i nærheden af noget skov så vidt jeg kunne forstå på det.

laerke9

hmm ja det er nok ude i nærheden af Hyrdehøj eller boserup... :S