Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pinkey er løbet hjemmefra

Startet af Winther Ilderen, 6. Marts 2010, kl. 11:09

Winther Ilderen

Jeg er så ked af det min vidunderlige Pinkey er rent hjemmefra, portautomatikken var åbenbart slået fra og porten gået op, så han er rent ud engang siden i aftes. Hører du noget så sig til. Hvor kan jeg eftersøge ham, politiet gør ikke noget siger de da det er for lille et dyr.

Winther Ilderen

Ps jeg er her ikke meget så ser i noget så ring eller sms venligst 60 155128

Idamusen

hvor er de dumme :( håber du finder ham

Lena og Peter

#3
Jeg lægger lige et billede ind for Helle.  :(



Vi håber virkelig der er nogle der kan hjælpe med at finde ham... Vi krydser fingre for at Pinkey kommer hjem til sin dejlige madmor igen.

SilverDragon

Krydser fingre her fra.. Og håber at han snart kommer hjem igen

NemoToft

Nej, hvor forfærdeligt. Pøj pøj med at få ham hjem igen.

Julbert

Krydser alt hvad jeg har - håber han snart kommer hjem igen!

Winther Ilderen

Tak skal i have, jeg har eftersøgt ham ved Falck og ringer der til flere gange dagligt, politiet vil ikke tage sig af det desvære. lokalradio. Sedler op i supermarkeder og nogle løbesedler, været ved flere naboer. Mad ved dørene . Kalder på ham mange gange og går ud og leder. Er der nogle der har flere ideer ? så kom endelig med dem.

SilverDragon

Jeg tror ikke du kan gøre så meget mere.. Måske hvis der er nogle børn i omegnen der kan lede.. De er gode til at finde på at kigge steder hvor vi voksne aldrig vil kigge

Sølvsten

Det var dog forfærdeligt. Har du prøvet med et pivedyr?? Håber det bedste for ham.