Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lina's fødselsdagstræf

Startet af Amazing Ferret, 6. Marts 2010, kl. 13:06

mette11

Det ser da ud som om i alle havde en rigtig hyggelig dag... :) Hvis vi ikke boede så langt væk, ville vi også godt have været med...og forsinket tillykke til den smukke dame. :tillykke:

Ps. hvornår flytter den fisk herhjem???

Amazing Ferret

mette11 - Tak og jeg tror ikke den fisk vil flytte  :lol:

mette11

Øv det ville den jo heller ikke til DIU  :'(...måske jeg skal have fat i dens fætter i stedet, nu når den ikke vil bo hos mig!! Skattefar har lige været meget flink ved mig...

Amazing Ferret

Jamen så kan du jo sagtens købe en nær slægtning til min  :P

Julbert

Ihhh nogle herlige billeder! Sidder da helt og ærger sig over man ikke kunne komme med men skulle arbejde :(
Og mht de billeder med lagkage - så tror nu nok mine totter også måtte ha' fået lov til et lille bitte slik i fløden, hehe ;)
Men ser ud til i har haft en go dag i hvert fald.

FerretParadise


Det ser super hyggeligt ud, jeg bliver altid så glad når jeg ser billedetråde fra træf og gåture. :)
Det er så dejligt at ilder folk kan hygge sig sammen, øv det er da godt nok 100 år siden jeg selv har været til træf.

Jeg vil ikke kommentere så meget på billederne med lagkagen, men måske et meget forkert signal at sende, specielt som opdrætter. Der kunne jo være første gangs købere herinde, der så for den opfattelse, at det er helt i orden at give sin ilder kage. ;)
Ann Hillerslev.

Julie

Det var rigtig hyggeligt, tak for igår :D

Amazing Ferret


Bawa

Hvilket signal og hvilke billeder der skal bruges er jo helt op til Erika selv  >:|
Nu var det jo ikke fordi de fik lov at æde et helt stykke kage for sig selv :fnis:

Amazing Ferret

Jo Anja - du så da selv at de fik hver en hel lagkage de bare kunne guffe i sig :fnis: Fordi det er det eneste jeg giver mine dyr nemlig

Shamua

det ser rigtig hyggeligt ud... ville ønske jeg kunne have været med.. men jeg venter til næste år :)

Vh. Marianne

Sølvsten

Er overhovedet ikke misundelig over ikke at være med he he. Jeg synes at Klister ser helt vildt nuttet ud.