Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

R.I.P Stump

Startet af Lea, 8. Marts 2010, kl. 17:04

Lea

Kedelig nyhed lige fået det afvide men ville lige lave et lille minde om den kære dreng. Stump den kære lille dreng er blevet aflivet den 27.02.10 . pga Han havde testikel cancer. Sad i den sten der ikke var kommet ned og havde lavet metastaser til bla han blære.

Stump er en ilder jeg har haft taget til mig fordi tidligere ejer slog ham så han bed og var meget meget bange for hænder. Stump var ellers en rigtig dejlig og sød dreng udover at han var så utroligt bange for hænder.

Plus stump havde flere knæk på sin hale pga tidligere ejer dog viste ingen hvordan eller hvorfor du havde det. og du havde også en afkortet hale

Selvom du ikke havde et godt liv til at starte med pga en *bib* som slog dig. og du har været hos nogle forskellige familieer, fik du nogle gode tider sammen med Rikke og hendes familie (dit sidste sted som du skulle ha blevet hvis du ikke var blevet syg) , hun tog dig til sig og elskede dig rigtig højt du bed ikke så voldsomt som du bed hvor jeg havde dig hos mig. men du fik et godt liv til sidst trods starten på dit liv. Hvil i fred Stump


R.I.P Stump . du nåede ikke blive særlig gammel. 1-2år måske . alderen vides jo ikke helt på dig.

Håber du får det godt oppe i himlen sammen med alle ilderne vennerne.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Cille

#1
Kondolere.
Det trist over en ting der kunne have været undgået :(
Det viser bare at man skal tage det med krypto alvorligt og det kan gå stærkt....men det er sgu trist

Lea

Citat fra: Cille Dato  8. Marts 2010, kl. 17:12
Kondolere.
Det trist over en ting der kunne have været undgået :(
Det viser bare at man skal tage det med krypto alvorligt og det kan gå stærkt....men sgu trist

Ja det er rigtigt. men desværre gik det så hurtigt. :(

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Cille

Ja men det gør det nogen gange...man ved jo aldrig hvor længe de kan gå med sten der sidder fast før det sker.
Men trøste kram herfra

Soelberg`s SUN ferret


Lea

Citat fra: Cille Dato  8. Marts 2010, kl. 17:16
Ja men det gør det nogen gange...man ved jo aldrig hvor længe de kan gå med sten der sidder fast før det sker.
Men trøste kram herfra

I startet troede vi at han var kasteret fik jeg også af vide af den *bib* som slog ham . som hun også sagde. (sorry hun gør mig virkelig så sur. det er den samme *bib* som jeg fik Manna fra . )
også mærket vi efter og kunne mærke der var noget deromme også ville vi vente lidt og se om de kom frem da vi ikke viste hans alder helt. også tror jeg ikke der blev tænkt så meget over det. desværre vi skulle ha grebet ind før. men er ikke til at vide når vi ikke rigtigt har kunne få alder på ham osv. men det ved du nok har skrevet med dig om det tror jeg ..

Det er trist . håber at han har fået ro og har det godt oppe i himlen.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Peewit

Kondolerer. Håber han har det bedre der hvor han er nu. :(
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Cille

Citat fra: Lea Dato  8. Marts 2010, kl. 17:20
Citat fra: Cille Dato  8. Marts 2010, kl. 17:16
Ja men det gør det nogen gange...man ved jo aldrig hvor længe de kan gå med sten der sidder fast før det sker.
Men trøste kram herfra

I startet troede vi at han var kasteret fik jeg også af vide af den *bib* som slog ham . som hun også sagde. (sorry hun gør mig virkelig så sur. det er den samme *bib* som jeg fik Manna fra . )
også mærket vi efter og kunne mærke der var noget deromme også ville vi vente lidt og se om de kom frem da vi ikke viste hans alder helt. også tror jeg ikke der blev tænkt så meget over det. desværre vi skulle ha grebet ind før. men er ikke til at vide når vi ikke rigtigt har kunne få alder på ham osv. men det ved du nok har skrevet med dig om det tror jeg ..

Det er trist . håber at han har fået ro og har det godt oppe i himlen.


Åhhh derfra.... ja så ved man jo aldrig...manna var jo bestemt ikke i topform og hun er jo også stadig lidt utryg med hænder.
Men ok...når man nu har fået tæsk og har haft brud,så kan man så godt forstå at hun ikke altid synes hænder er så fede.

Men synd for jer,for man regner jo med at det passer hvad folk siger med de er ordnet og når man så heller ikke ved alder er det svært.
Og ja vi har skrevet sammen om de fleste af de basser du havde derfra og hvad stand de var i...det også trist.

FerretParadise

Kondolere. :'(

Ja som Cille så rigtig skriver, så skal man virkelig tage kryptokisme meget alvorligt. Ikke kun dem der ejer en ilder med det, men så sandelig også os avlere. :(
Ann Hillerslev.

RockaHulla


Lea

Citat fra: Cille Dato  8. Marts 2010, kl. 17:16

Åhhh derfra.... ja så ved man jo aldrig...manna var jo bestemt ikke i topform og hun er jo også stadig lidt utryg med hænder.
Men ok...når man nu har fået tæsk og har haft brud,så kan man så godt forstå at hun ikke altid synes hænder er så fede.

Men synd for jer,for man regner jo med at det passer hvad folk siger med de er ordnet og når man så heller ikke ved alder er det svært.
Og ja vi har skrevet sammen om de fleste af de basser du havde derfra og hvad stand de var i...det også trist.

Ja men håber ikke den ja har flere ildere hos sig eller bare andre dyr selvom jeg tvivler på det. og de ildere som jeg har fået derfra har et godt liv nu og ja alle er desværre bange for hænder. hun fortalte selv at hun har haft slået Stump så er jeg sikker på at hun har slået alle de andre hun har / har haft.
hvis jeg bare kunne gøre noget ved hende . gøre så hun ikke havde mulighed for at få ildere . men desværre kan jeg ikke gøre så meget :(

Men kan love at Stump havde et godt liv hans sidste tid. og han er elskede af mange.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Julie


Shamua

Kondolerer..
Godt du fik ham reddet væk fra den dumme kælling!

Vh. Marianne

Lea

Citat fra: Shamua Dato  8. Marts 2010, kl. 19:11
Kondolerer..
Godt du fik ham reddet væk fra den dumme kælling!

Hvis jeg kunne blev jeg også ved med det. men så ville jeg også stoppe hende på samme tid på en eller anden måde
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Shamua

Citat fra: Lea Dato  8. Marts 2010, kl. 19:25
Citat fra: Shamua Dato  8. Marts 2010, kl. 19:11
Kondolerer..
Godt du fik ham reddet væk fra den dumme kælling!

Hvis jeg kunne blev jeg også ved med det. men så ville jeg også stoppe hende på samme tid på en eller anden måde
krydser fingre for dig..

Vh. Marianne