Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Inani bliver 3 år i dag

Startet af lussingen, 23. April 2010, kl. 07:34

lussingen

I dag fylder vores allesammens ynglingskælling 3 år. Jeg vil lige sige, at når vi kalder hende kællingen herhjemme er det ment på den mest kærlige måde, men en kælling det er og bliver hun :fnis:

Kære søde Inani.
Jeg ved godt, at jeg lyver lidt i overskriften, for både du og jeg ved, at du aldrig bliver voksen :fnis: Du vil altid blive ved med at være vores legebarn i flokken, der altid er klar til fis og ballade, uanset hvad klokken er eller om de andre gider være med.
Du er så sød og charmerende og selvom du indimellem skal smage på os.... Det tror jeg faktisk aldrig du holder op med. Ej heller stopper du med at nappe gæsterne. Du starter gerne med at sidde hos dem og se sød og mild ud, derefter begynder du at lede efter et stykke med bart og så siger det HAPS :fnis:
Kære Inani, vi håber du får en rigtig dejlig dag. Jeg ved, at Jannich glæder sig til at skulle give dig gaver når han kommer hjem. Og ja, selvfølgelig skal du også have en dejlig kage <3
Inani din vanvittig dejlige og charmerende kælling, vi elsker dig <3

Her kommer lidt billeder af fødselsdagsbarnet.





Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Kære Kællinge Inani.
Stort tillykke med din fødselsdag. Jeg er helt sikker på, at du får en rigtig skøn dag, med gode gaver, en dejlig kage, og en masse sjov.
:surprise: :tillykke:
Ann Hillerslev.

Sølvsten


KariN

Kære Inani

Stort Tillykke med dagen :D Håber du får en rigtig dejlig dag og at din kage smager dejligt  :D :surprise:

:tillykke:

Ps. fortæl lige din madmor at vi ilder-tøser ikke er kællinger, det kaldes temperament ;) Båt fra Cassiopeia
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Tusind tak skal I have. Jeg er sikker på jeg får en dejlig dag. Madmor og madfar har lovet mig, at vi skal ud og gå tur når de kommer hjem. Bagefter skal vi smovse i kage. Igår så jeg, at madmor havde købt kyllingelår til mig, det glæder jeg mig rigtig meget til at sætte tænderne i :dans:

Cassiopeia: Jeg kunne ikke være mere enig med dig!! Det er nemlig bare temperament, og de skal vi piger have 8) Det skulle lige være mig eller madfar, der kaldte madmor for en kælling, så skulle du se løjer :S Hun trænger vist til at blive opdraget lidt på. Det vil jeg lige tage en snak med madfar om under 4 øjne 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret


Bawa


Mustela

Tillykke Inani, med de 3 år  :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior