Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Farvel min dejlige dreng

Startet af Tilo, 15. Maj 2010, kl. 21:28

Tilo

 Det var med mange tåre :( at jeg måtte sige farvel til min dejlige dreng Qvark i går eftermiddag, du havde været lidt mækelig de sidste to dage og havde tabt dig så meget, med da du stod op fradag var den helt gal,du kunne ikke så godt gå på dine bagben, dine sidste time lå du og sov med din ven Elmer :(
jeg holdet dig mens du sov stille ind hod dyrlægen  :(

savner dig så meget, kan slet ikke holde op med at græde  :( farvel mig dejlige dreng.

Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

holmer

Det er jeg ked af at høre. :-(
Kondolere.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

cibatuchsi

det gør mig virkelig ondt:(
kondolerer mange gange

Barky

Jeg kondolerer så meget Tilo...  Det river og skærer i ens hjerte når man siger farvel til en god og loyal ven...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Kondolerer mange gange... :( Det er virkelig noget af det værste her i livet, når man mister sine ilderbørn... :'(

Julie


Shamua


Vh. Marianne

NemoToft


PiaLyng


Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Anne

Kondolerer :( det gør så ondt at miste en man elsker

Winther Ilderen

#12
Kondolere Tilo han var bare så dejlig.

Jeg glemmer aldrig de mange sjove timer ham og mine basser havde sammen og dengang du brugte gummistøvler fordi han bed.
Quark håber du vil hilse Bølle og gl Pinkey fra mig der oppe og Bjørn, håber i har det sjovt sammen nu igen.
Jeg ved det er et kæmpe tab for din madmor du ikke er her mere.
Jeg tænder et lys der skal brænde for dig i nat og dem vi savner.
Tak for de timer og al din underholdning du har givet os.

Kæmpe kram til dig Thilde fra alle os

Soelberg`s SUN ferret


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.