Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

God rejse Lykke-Muddi

Startet af lussingen, 18. Maj 2010, kl. 22:24

lussingen

Søde Muddipige. I dag endte vores rejse sammen. En rejse der har været helt igennem fantastisk. Binyrekræften var igen begyndt at røre på sig. Vi var så heldige, at du røg ud i "forlænget spilletid". Du fik 4 ekstra måneder hos os efter du fik sat implantat i i januar måned, men i dag måtte vi sige stop. Du har de sidste dage været træt og uden energi. Derfor skulle du have lov til at få fred. Om præcis en uge ville du være fyldt 6 år.

Lille skat: vores rejse har været sjov, lærerig, spændende, udfordrende og absolut helt herlig.
Kan du huske den allerførste gang du kom herhjem?. Du skulle besøge Loke og Speedy sammen med dine ildervenner der dengang stadig boede hos jeres gamle madmor. Hun havde fortalt om dig, at du kunne være en bestemt dame, men at du ikke bed..... Det første du gjorde var at gemme dig under vores kommode i gangen og vente på at jeg kom forbi, hvorefter du sprang frem med lynets hast og bed mig i foden :o Søde skat, der forelskede vi os i dig. Inden længe boede både du og alle dine venner her hos os.
Det er dig Muddipige, der er skyld i, at Speedy er blevet den afbalancerede ilderdreng han er i dag. Du tog ham fra første dag under dine beskyttende vinger og han fandt sin "mor". Du har været kittet der bandt vores brogede flok sammen, en absolut alfa.
Du har altid været glad for menneskeligt selskab og altid har du fulgt efter os, ligemeget hvad vi skulle lave. Jeg kan stadig se dig for mig ligge i in blå seng mens jeg sad ved computeren.    Så lå du og ventede på at du skulle have en af dine mange daglige nusseture.
Jeg skulle hilse og sige fra Jannich, at han gerne ville have været med dig hos dyrlægen i dag, men han magtede ikke at se dig sove ind, sorgen blev for stor.
Han har dog allerede fundet din stjerne på himlen, lige ved siden af Binks og farmors. Lov mig at blinke ned til ham engang imellem.
I dag er du blevet begravet ude i haven ved siden af din elskede Binks.

Elskede Muddipige, tak for din tillid, din kærlighed og dit venskab.
Hvil i fred skat, du er savnet <3











Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

cibatuchsi

gud hvor jeg føler med jer.:(:(
det gør mig virkelig ondt.

kære kønne pige, håber du har fået det bedre, og hopper rundt på den grønne eng sammen med vores tulle og alle de andre der er rejst den lange vej...


R.I.P

Shamua


Vh. Marianne

Anne


Barky

Kondolerer med Muddi søde Mette... :'(

Hun var en højtelsket ilder, lige til det sidste. Hun kunne ikke have bedt om et bedre liv end det I gav hende.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Åh nej...kondolerer mange gange... :(

Jeg er helt sikker på at Muddi havde det liv hun allerhelst ville have...

Starshineferrets


Sølvsten


alvin


www.fraekkefritter.dk

lille_jill


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Soelberg`s SUN ferret


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Tusind tak for de søde og varmende ord!!
Ja, Muddi var højt elsket. Mine forældre, der er på Bornholm i øjeblikket, ringede hjem igår for at høre hvordan det gik. Min mor begyndte simpelthen at græde da hun fik af vide Muddi var død, så elsket, det var hun af mange.
Jannich gik inden sengetid ud og satte et lys på hende og Binks grav, for så kunne hun "finde vej i mørket"
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.