Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

William er løbet væk..

Startet af Black Diamond, 23. Maj 2010, kl. 13:07

Black Diamond


Vi mistede desværre William i torsdags.. Vi var oppe ved hvalpene i 10 minutter og han lå og sov inde i vaske rummet..

Da vi kommer ned har han fået kraset døren op ud til. :'(

Vi har ikke set ham siden..

Vi har prøvet alt nu.. Ledt i flere timer hver dag, ringet til politi og falck.. Vi har annoncer op på Dyrenes beskyttelse, og vi har sat løbesedler op i hele området..
Vi har også flere venner der har brugt deres fritid på at lede efter ham sammen med os.. Men der er stadig ingen der har set eller hørt noget..

Hvis nogen ser ham må i MEGET gerne kontakte os..
Vi kan kontaktes på blackdiamondferret@gmail.com
Eller på en pb..

Vi leder stadig flere timer hver dag.. Men indtil nu er der intet resultat..

Vi har venner der også har ledt og vi har prøvet alt siden han stak af.

Det er virkelig pinefuldt for mig det her..

Lena og Peter

 :( hvor er det trist at høre.. Vi krydser fingre for at i finder ham igen.

Stubba

Hvor er det forfærdeligt.
- håber I finder ham igen! (:
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Jeg håber virkelig at William kommer hjem igen. :(
Ann Hillerslev.

HB-Ferrets

Krydser fingre for jer  :( Det er slet ikke sjovt når de små er løbet væk, men hvis man skal finde en posetiv ting er det at vejret er godt. En af vores tøsser var løbet væk i efteråret, hvor vi havde nogle meget slemme regnskyl, hun var væk i en uge og jeg var sikker på at vi ikke så hende igen, men heldigvis var der en ældre dame der havde fundet hende dagen efter hun var løbet væk, og hun kontaktede os så da hun langt om længe havde fundet ud af at hun tilhørte os.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Black Diamond

Vi har stadig ikke hørt eller set noget til min elskede dreng. Jeg er ved at være alvorligt bange for det her.. Ved gud jeg håber han er ok :(
Jeg syndes snart jeg har prøvet alt, og vi har ikke fået én eneste hendvenelse på ham. Kun de små fodspor jeg kigger på hver dag i naboens have.
Jeg har sat en transport kasse op ude i haven og mad og vand.. Men der har slet ikke været nogen, hverken at spise eller krylle tæpperne i transport kassen.

Jeg har ringet til alle dyrinternater, politi, falck og dyrlæger.. Men ingen har set noget.

Nogen bud på hvad jeg mere kan gøre.. Slår en anoncce op i vores lokale avis og ugeblad. Håber det virker.. Bare en har set ham eller noget. Så jeg ved han er set..
Mit hjerte brister snart af sorg og anger over det her..

FerretParadise

Hvad med at tage ud og lede, og så tage en ilder med, så den kan lave et duftspor, som William måske kan finde, og på den måde finde hjem?

Men ellers så lede, lede og lede endnu mere. Han behøver ikke være så langt væk, måske han bare ikke kan finde hjem igen. Så det bedste er, at lede efter ham. Evt få nogen børn til at hjælpe dig, de kommer tit andre steder end os andre.
Ann Hillerslev.

HB-Ferrets

Ved ikke om det kunne være en ide, men da vores var løbet væk, gik jeg tur med en af vores andre dyr og havde et billed med af lady, så de folk der var nysgerrige (er der heldigvis som regel mange af) også lige fik set billedet af lady og de fleste ville rigtig gerne holde udkig med hende, og var super hjælpsomme.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

mo-cheri

hvad med et pivedyr. 

sådan har vi fundet silke de gange det er lykkedes hende at komme ud...

Black Diamond

Pivdyr har vi prøvet.. Jeg har selv ledt fra torsdag til lørdag. Men da min fod er forstuet og jeg faktisk var så ligeglad at jeg gik en 3-4 timer dagligt og satte sedler op og ledte, er den brudt op igen. Jeg kan praktisk talt ikke gå mere end op på toilet og op til hvalpene..
Robert leder dag og nat.. Vi har en lygte med om natten og vi har været ude fra tidlig morgen.
Jeg har snakket med vores naborer også ham med haven hvor vi har Williams små spor.. Men der er igen der har set eller hørt noget.
Det er mystisk der ikke bare en ét menneske der har set ham. Bare en eneste..

Der er desværre ingen børn i nærhenden.. Men en af vores venner snakkede med en mor der havde en datter.. De boede desværre langt herfra. Så det var ikke den store hjælp..
Men jo vi snakker med folk.. Også fiskerne her nede ved bådhavnene, overfor..

Ih jeg kan ikke lide det..

FerretParadise

Hvad med at sætte efterlysnings plakater op på skolerne, og udlove en dusør?

Det var faktisk den måde jeg fik min Zantos tilbage på i 2005.
Dengang havde han taget nogle høns i en hønsegård, og hvis ikke det var fordi datteren på den gård havde set den plakat på sin skole, så var Zantos blevet skudt. Men hun fortalte sin far om plakaten, og han satte så en fælde op i stedet for, og på den måde blev Zantos fanget.
Ann Hillerslev.

Black Diamond

#11
Ja det kunne være en ide. Indtil nu har vi sat op i nærområdet og de store supermarkeder og på gå gaden.