Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Nigra Luna

Startet af FerretParadise, 23. Juni 2010, kl. 12:04

FerretParadise

Min elskede skat, min prinsesse, min Luna Buna.

Jeg havde ikke regnet med, at jeg skulle skrive dette allerede, jeg synes det er alt for tidligt.

Du flyttede hjem til mig, da du og dine søskende kun var 6 uger gamle, da jeres mor ikke havde mere mælk, og I ikke blev passet overhovedet. I havde alle orm og var meget underernærede.
Heldigvis så overlevede du, og da du var 9 uger gammel, så flyttede du sammen med Zefyr.

Og siden da, har du og Zefyren været uadskillelige.
Jeg ved at du elskede ham rigtig højt, også selvom du nogle gange kunne være en strigle overfor ham. Og han forgudede dig.

Sammen har vi oplevet en masse ting, ferier, udstillinger og da du havde hvalpe.

Jeg kunne skrive en hel masse ting, men mit hjerte er i sorg, jeg savner dig så uendeligt meget, at jeg ikke har mulighed for at sætte ord på det.

I går kunne du pludselig ikke holde på din afføring, og du blev flov over det. Som den prinsesse du var, skulle du bestemt ikke leve på den måde.
Så vi sagde desværre farvel til hinanden i går, eller skal jeg skrive på gensyn? For vi ses igen min lille skat.

Luna blev obduceret, og hun havde en cyste-nyre, små kræftknuder i lymferne/tarmene, og 2 lidt større knuder ved mavesækken, som havde gjort, at hun havde haft svært ved at tømme sin mavesæk, og fordøje det der var i den. Hun havde også en knude meget tæt på kranspulsåren.


Sådan så du ud, dagen efter du var flyttet hjem til mig. Lille og forsømt.


Os 2 sammen da du var ca. 8 uger gammel. Du så stadig forfærdelig ud.


Den dag du mødte Zefyr for første gang, du var 9 uger gammel, og siden den dag, var i kærester. Lige indtil i går, da I måtte sige farvel til hinanden.



Din første tur udenfor, da var du 12 uger.


Her var du ca. 9 mdr. og du var blevet til en smuk prinsesse.


Du havde en herlig humor. Her var du sammen med Zefyr, han forstod ikke helt hvad du lavede.


Du var bare så smuk min skat.


Din første fotosession hos Ingela I 2007.


Dagen før du fødte 13 hvalpe.


Dig og din elskede Zefyr.


Din sidste fotosession hos Ingela i februar, du var stadig en meget smuk pige.


Vores sidste gåtur sammen.

Elskede smukke Luna, jeg vil aldrig glemme dig.
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Åhhhhhhhhhh kondolere mange gange :(


Dark Crystal

Det er jeg virkelig ked af at høre Ann. Mange knus og kram herfra :'(

AlisVolatPropiis

:'( det her var så uventet, det er så sørgeligt....og jeg mangler totalt ord...men min kære veninde..mit hjerte bløder sgu med dig :'(

Farvel Luna -din smukke prinsesse....du vidste du var gudesmuk, og forstod at charmere dig ind på alt du ønskede. Man kunne ikke lade være med at tilbede dig! <3 sov sødt. Vi vil savne dig -alle os hvis hjerte du satte et resolut poteaftryk på.

Lena og Peter

Farvel Luna.. :(.. Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive... Hvor kan liver bare være uretfærdigt...

Det er jo ikke længe siden at vi var sammen oppe i Norge, og jeg fik lov til at strile dig.. Du var noget at det mest dejlige og tillidsfulde ilder man kunne tænke sig.

Må du have en god rejse over regnbuen.... :'(

Ann, alle mine tanker går til dig i dette øjeblik...... :(

Ferretmania

Kondolerer mange gange  :(

Starshineferrets

Beklagar så Ann :( Luna var verkligen en underbar tös!

Eliza

Åh Ann det er jeg bare forfædelig ked af at høre  :(
Ved slet ikke hva jeg skal sige.. men kondolerer mange gange..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ilderhjemmet

Mange kærlige tanker til dig fra os - det er bare så hårdt at miste  :(

kære Luna - kom godt over regnbuebroen.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lille_jill


Sølvsten

Kære Ann

Masser af tanker herfra og må Luna hvile i fred

cibatuchsi

alle vores tanker går til dig Ann.
kondolerer mange gange

lussingen

Kondolerer mange gange Ann :(

Søde Luna: du var noget af det mest tillidsfulde jeg har oplevet hos en ilder. Jeg kan huske første gang jeg mødte dig, der lagde du dig tillidsfuldt i mit skød og gav mig lov til at nusse dig. Kom godt over regnbuebroen smukke pige.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Line

Hvor trist  :( kondolerer

KariN

#14
Jeg er helt tom for ord.. Det er så uventet, forfærdeligt og pisse uretfærdigt..

Luna var en helt speciel ilder, aldrig har jeg mødt så viljefast en pige med så stor charme, selvsikkerhed og bevidsthed om hvad du ville og ikke ville..  jeg er så glad for at have en af dine døtre derhjemme.. Luna du er og bliver en éner <3 Du er savnet smukke-pigen, både af din madmor, Zefyr og alle os andre der kendte dig..

En stjerne er slukket, alt alt for tidligt, hvil i fred smukke <3

Ann: som jeg sagde til dig i går, du ringer bare hvis der er noget jeg kan gøre.. Alle mine tanker går til dig
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3