Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nigra Luna

Startet af FerretParadise, 23. Juni 2010, kl. 12:04

mette11

Kondolerer mange gange... :(

PiaLyng

Kondolere mange gange :(.
Sov godt smukke lille pige <3!

Barky

Jeg kan ikke forstå at du er væk kære Luna... Du har været en del af mit liv og min omgangskreds i mange år. Og er alt for tidligt at skulle sige farvel til dig.

Du har været en ret speciel ilder. Verdens mest tillidsfulde ilder. Du elskede nus og kæl og gerne fra mange på en gang, du var meget bevidst om hvor lækker du var.
Din pels er et kapitel for sig selv. Du har i 5 år haft den blødeste pels man kunne opstøve... En chinchilla pels. Jeg ved at Zallie har været meget misundelig på dig.
Men du har også været en skrap madamme... Og hver gang jeg har overnattet på Ann's sofa har du troligt drillet mig hele natten ved at napse i mine tæer. Og du var den mest mandeglade ilder..! Du elskede ilderhanner men mest Zefyr.

Stakkels Zefyr og Ann.. Luna det var for tidligt.. De har stadig brug for dig... :(
Vi kommer alle til at savne dig.. Rest in peace kære pige. Og hils vores venner ved regnbuen.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Mustela

Kondolere mange gange. Ved Luna var højt elsket, og hun havde et dejligt liv.
Tænker på Zefyren  :( -og dig Ann..

R.I.P lille prinsesse Luna

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

alvin

Kondolere mange gange

www.fraekkefritter.dk

Emils far

Kære Luna pigen

Ord bliver fattige i denne stund, men jeg er glad for at du var frisk til det siste. Derfor er det også næsten ufatteligt at i forgårs sad vi og nussede og i går kørte du for aller sidste gang med i bilen, siddene i skødet på madmor og bare nød det. Livet er en skrøpelig ting, og jeg ved at du ikke kunne haft det bedre. Derfor er det også en respektfuld afgørlese af din madmor at lade dig kommer over Regnbuebroen, nu da det først bar galt afsted. Jeg ved at hun savner dig mere end vi aner, men jeg ved også at om en lille tid vil hun minnes dig med glede og stolthed.
Jeg er meget glad for den tid jeg har kendt dig, og du vil blive husket altid...

Klem
Lars

FerretParadise

Mange tak alle sammen.
Jeg har endnu ikke rigtig fattet, at Luna ikke er her mere. Det er så uvirkeligt, og der går nok nogle dage, før jeg rigtig forstår det.
Jeg siger stadig til mig selv inde i hovedet, at nu er det Zefyr og Lunas tur, til at komme ud på altanen. Og glemmer helt, at der ikke er nogen Luna mere, men at det nu er Zefyr og Cyrill.
Jeg har været hjemme hele dagen idag, for at være sammen med Zefyr. Jeg holder lidt øje med ham, og forsøger at nusse lidt ekstra om ham.
Oven i det hele, så skal Zefyr jo igennem en stor operation imorgen, han skal have fjernet den ene nyre. Og jeg må sige, at jeg er mega nervøs. Jeg er så bange for, at noget går galt, og jeg også mister min Zefyr. :(
Ann Hillerslev.

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret


Myrina

Kondolerer Ann


Har tændt et lys for Luna

rikki

Beklagar verkligen sorgen. Man vill så att de ska leva för evigt.
Stackars Zefyr.
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

alvin

Kondolere mange gange :(

www.fraekkefritter.dk

Tilo

Kondolerer mange gange  :(
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

RybergKlanen

Farvel min smukke prinsesse Luna :(
Du har altid haft din helt specielle plads i mit hjerte, og den vil du have for altid.

HB-Ferrets

Smukke Luna  :( Hvor er det dig forfærdeligt at hun skulle over regnbuebroen allerede. Føler med dig Ann. Kondolere.
Hilsen Maja
&
Alle totterne