Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ilderhvalp fundet i Dianalund

Startet af xCelina, 6. Juli 2010, kl. 20:56

xCelina

Min fætters kæreste bor lidt udenfor Dianalund og har fundet en ilderhvalp (så vidt jeg kan se er det en ilder) for enden af hendes markvej.. Har kun set den på billeder, da der er rimelig langt hjem til hende fra Køge af.. ;-)

- Men hun ringede og spurgte mig om hvad hun skal give den og spise og er ikke helt klar over om det er okay den får kattemad indtil de kan komme til noget rigtig fodder? så jeg vil lige høre mig ad herinde..
skal hun ringe til dyrenes beskyttelse og sige hun har fundet den eller er den mon vild? Kom endelig med nogle gode idéer jeg kan sende til hende.. :-)

I må meget gerne svare hurtigt!  :)

mette11

Kattemad er bedre end intet mad!!

Hvis det er en ilder, så kig på dyrenes beskyttelses hjemmeside og se om nogen er efterlyst der, og ellers fremlys den der...

Hvad farve er den?? Er den tam??

Sølvsten


xCelina

ja, det var også det jeg mente.. og råt kød vel?
den er meget mørk brun med hvid snude..
Ja, hun kan sagtens røre den og nusse den, men den gider ikke drikke vand..
Har billeder, men har ikke mulighed for at ligge dem herind.. kan ligge dem på facebook?

mette11

Ja de kan også give den råt kød...

Kan du lægge et link til billederne på facebook?? Man kan linke sådan at alle kan se det...

xCelina

#5
..

cibatuchsi

#6
nuhrrrr hvor er den sød.
og ikke særlig stor. vil skyde på omkring de 7-8 uger når jeg ser på vores egne hvalpe herhjemme. men ja billeder kan snyde.
tror du hun har mulighed for at få et billed af hovedet (altså forfra)?

mette11

Jeg kan ikke se billederne...men under billederne på facebook står der "Del dette album med hvem som helst, ved at sende dem dette offentlige link":

Anne

Hvis hun kan komme til den er den nok tam.

Linksene virker ikke.
Kattemad er ok midlertidigt. Hun kan evt give den lidt kattemælk opblandet med vand hvis den ikke vil drikke.

Sølvsten


cibatuchsi

celina: må jeg kopier billederne og ligge dem herind?

xCelina

Citat fra: cibatuchsi Dato  6. Juli 2010, kl. 21:21
celina: må jeg kopier billederne og ligge dem herind?

- Ja meget gerne! :-)

cibatuchsi


cibatuchsi


Sølvsten