Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ilderhvalp fundet i Dianalund

Startet af xCelina, 6. Juli 2010, kl. 20:56

xCelina

Mange tak Daisy! :-)

- Det er en ilder, ikke?
og ja, den er helt vildt sød, så jeg ville da i hvert fald også savne den!

cibatuchsi

Det var da så lidt ;)
syntes den ser vild lækker ud. :)

xCelina

synes jeg godt nok også!
- hun tilbød mig den, hvis ikke den er savnet.. men er ikke helt sikker? :-/

Anne

Jo det er en ilder. Jeg vil skyde den til under 7 uger. lille pus

mette11

Jeg vil også sige det er en ilder, men om den er vild eller tam er svært at sige...men hvis den er nem at håndtere, så tyder det på at den er tam! Stakkels lille pus sådan at blive væk fra sin mor!

Sølvsten

Hvis den ikke vil drikke vand så bed hende om at give den vand med en theske Det plejer at hjælpe. Jeg har ikke så meget forstand på så små hvalpe men måske den skal have noget mælkeerstatning?

Lena og Peter

Den er godt nok dejlig.... Sådan en lille stakkel... :(

Sølvsten

Citat fra: xCelina Dato  6. Juli 2010, kl. 21:31
synes jeg godt nok også!
- hun tilbød mig den, hvis ikke den er savnet.. men er ikke helt sikker? :-/

Ellers er hun velkommen til at ligge den foran min dør!

Lena og Peter

#23
Citat fra: Sølvsten Dato  6. Juli 2010, kl. 21:35
Hvis den ikke vil drikke vand så bed hende om at give den vand med en theske Det plejer at hjælpe. Jeg har ikke så meget forstand på så små hvalpe men måske den skal have noget mælkeerstatning?

Ellers prøv med en pipette eller en lille sprøjte... Det plejer at kunne hjælpe... ;)

xCelina

Daisy, hun sender et billede af dens ansigt om lidt, vil du så ligge det ind også? kan altså ikke finde ud af det! ;-)
- hun siger det er en lille han.. så ved ikke om det går, men kan ikke sige nej hvis hun står her med ham! :-)

cibatuchsi

Citat fra: xCelina Dato  6. Juli 2010, kl. 21:41
Daisy, hun sender et billede af dens ansigt om lidt, vil du så ligge det ind også? kan altså ikke finde ud af det! ;-)
- hun siger det er en lille han.. så ved ikke om det går, men kan ikke sige nej hvis hun står her med ham! :-)
det kan du tro jeg vil.
hopper på fjæs med det samme

xCelina

hun er lidt langsom lige nu.. :-/

cibatuchsi

Citat fra: xCelina Dato  6. Juli 2010, kl. 21:47
hun er lidt langsom lige nu.. :-/

det bare i orden. går ikk i seng lige nu ;)

Anne

spørgsmålet er om den måske virkelig er en vildilder som er for ung og udmattet til at opføre sig vildt. Farvemæssigt kunne den sagtens være vild og den ser altså meget ung ud

xCelina

det var godt daisy, for hun spiser lige.. ;-)

Citat fra: Anne Dato  6. Juli 2010, kl. 21:50
spørgsmålet er om den måske virkelig er en vildilder som er for ung og udmattet til at opføre sig vildt. Farvemæssigt kunne den sagtens være vild og den ser altså meget ung ud

Ja den ser meget ung ud! :-/ hun finder jo nok ud af det i morgen.. der er den udhvilet og har nok lidt mere energi..