Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sov godt Ichabod

Startet af Malene, 15. Juli 2010, kl. 16:33

Malene

Jeg havde ikke troet at jeg skulle skrive denne tråd før om mange mange år.
Min lille dreng. Min baby. Min bedste ven. Min Ichamus.
Jeg fik dig hjem da du var 10 uger gammel og du var min allerførste ilder. Selvom du bed så blodet flød, så elskede jeg dig over alt på jorden, og gør det stadig. Du blev en sød og kærlig dreng med tiden og jeg var sikker på at vi skulle blive gamle sammen.
Men desværre skulle det ikke være sådan. Hele min verden brød sammen da jeg fik dommen. Kronisk nyresvigt, nok pga. kræft i nyrerne, og dyrlæge Alison sagde at der ikke var noget at gøre og det var bedst du fik fred.
Jeg nussede dig og badede din pels i tårer, mens du stille tog de sidste vejrtrækninger.
Hvorfor? Hvorfor?! Kun 3 år gammel.
Hvis det ikke var for dine to venner, Hector og Cerulean, så havde jeg allerede forladt jorden sammen med dig. Et liv uden dig er ikke et liv der er værd at leve. Jeg har så ondt inden i. Min lille mus, kom tilbage!
Jeg savner dig allerede så ufatteligt meget og forstår slet ikke at du er væk. Jeg elsker dig højere end jeg nogensinde vil kunne elske et andet menneske.

Sov godt min lille dreng. Jeg elsker dig <3


På vej hjem fra din "opdrætter".


10 uger gammel.


Sammen med din bedste ven Hector, som du elskede så højt.


1 år gammel. Man kan se den bare pels fra en af de mange gange du har været syg.


2 år gammel.


Næsten 3 år gammel.


3 år gammel og det sidste billede jeg fik af dig.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

 :'( vi kondolerer mange gange.. :(

Dark Crystal


lille_jill

Hvor er det bare uretfærdigt.. Kondolerer mange gange. Han var en skøn dreng.

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Amazing Ferret


Cille


Shamua

#7
Hvor er jeg ked af at læse denne tråd  :'( sidder med tårer i øjnene. Lille Icha dreng.. Du var en skøn dreng som aldrig vil blive glemt. Sov sødt  <3

Kondolere mange gange Malene :(

Vh. Marianne

Stephanie


FerretParadise

Kondolerer mange gange.
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor trist! Kondolerer

AlisVolatPropiis

Det er simpelthen så sørgeligt :( jeg føler virkelig med dig Malene :'(

Hvil i fred Ichabod :'(

mette11

Kondolerer mange gange  :(...det er da utrolig sørgeligt at han allerede skulle herfra. Det gør virkelig ekstra ondt når det er dyr som ikke er ret gamle og som man føler burde leve længe endnu... :(

Line


Sølvsten

Det var da bare det eneste jeg ikke havde lyst til at læse. Hvor jeg føler med dig malene. R.I.P. lille ven.