Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sov godt Ichabod

Startet af Malene, 15. Juli 2010, kl. 16:33

KariN

Kondolerer mange gange :( Det er slet ikke fair.. Husk på at du gav ham det bedste fra verden, selvom det er en ringe trøst..

Mine tanker går til dig og de to drenge :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

det gør mig så ondt at læse malene.

tzari

 :( :'( Ked af at læse han var en god dreng:( Kondolere og tænder et lys for ham
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Barky

Det er så uretfærdigt, så alt for meget tidligt, så fandens uheldigt.

Jeg kan læse på det du skriver at Icha har betydet ligeså meget for dig som min nyligt aflivede Sirius.
Dit hjerte vil hoppe nogen slag over den næste uges tid, du bliver bekymret over det.
Søvn vil om muligt forværres.
og du vil forsøge at distrahere dine tanker, da det er den eneste måde at overleve på.

Ens første ilder er noget helt særligt og unikt, og noget man aldrig får igen. Det er altid de første som vi husker længst.
Farvel Ichabod - jeg er ked af at du ikke blev ældre for Malenes skyld og din egen. Men jeg kan læse på hvad din madmor har skrevet, at du har nået det du skulle før tid - at oplære en ny ilderejer.

Rest in Peace smukke dreng.. :'(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Mange tak allesammen.
Jeg kan slet ikke forstå at han ikke er her mere. Det gør så ondt. Jeg vil have ham tilbage!
Jeg håber at jeg snart vågner og det hele bare er en ond drøm :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Jeg ville ønske at det var en ond drøm også...

Der går noget tid før man opfatter præcis hvad der mangler... Du er i "chok" lige nu... En tilstand hvor kroppen og hjertet ikke har forstået hvad hjernen ved.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

Gør mig ufatteligt ondt Malene :(.
Sov godt smukke dreng <3!

NemoToft


Starshineferrets

ååh neeej :( Jag är så ledsen för er skull Malene :( Många tröstkramar från oss

cmkh


SilverDragon

Kondolere og mange trøst kram her fra

Robert

Åh Malene det er jeg virkelig ked af at høre :( Forstår godt du er helt ulykkelig. Det må gør virkelig ondt :(

rikki

Beklagar verkligen sorgen.
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Eliza

Åh hvor trist og alt alt for tidligt... Kondolere mange gange..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

alvin


www.fraekkefritter.dk