Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sov godt Ichabod

Startet af Malene, 15. Juli 2010, kl. 16:33

PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Soelberg`s SUN ferret


Malene

Tak allesammen. Det betyder meget for mig.

Jeg har aldrig været så ulykkelig før. Selvom jeg ved solen skinner, så føler jeg at jeg sidder i mørke. Alting er så gråt og trist.
Hvorfor kan jeg ikke få ham tilbage? Hvorfor fik jeg ikke engang en chance for at redde ham?
Nogle gange tror jeg at han bare ligger og sover. Men jeg kan ikke finde ham når jeg leder efter ham :(
Det har knust mit hjerte at jeg aldrig skal se hans søde ansigt igen. At han aldrig vil til at ligge ved siden af mig i sofaen igen. At han aldrig kommer til at snige sig op på min mave om natten igen. Ja, selv at jeg ikke længere skal tørre op efter ham hver dag.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Man kan ikke gøre noget ved nyresvigt... Jeg har aldrig hørt om noget som kunne bedre det endsige helbrede det.. Jeg er virkelig ked af at du skal igennem dette her, det var alt alt alt alt for tidligt... og fuldstændig meningsløst.. :'(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Charlotte

Jeg er ked af det på dine vegne.  :(
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Shamua

Det gør helt ondt at læse malene. Men der er jo intet man kan sige for at gøre det bedre. Endnu engang kondolerer jeg mange gange  :'(

Vh. Marianne

Mustela

Gud hvor er det bare trist, føler virkelig med jer alle 3  :(

R.I.P Ichabod

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Anne

Åh Malene det er jeg frygtelig ked af at høre. Ingen skulle opleve at miste så ung og elsket en ilder :(

han var en smuk og dejlig dreng, som jeg desværre kun var heldig rigtigt at møde en enkelt gang på en udstilling.

Jeg kondolerer :'(

lussingen

Kondolerer mange gange med tabet af din dreng.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

ilderhjemmet

uhhh, hvor er det bare uretfærdigt

RIP Ichabod og hils alle de andre kære små i ilderhimlen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Malene

Tak skal I have.

Jeg savner ham så meget. Her er så tomt uden ham :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Fuske

uhh kondolerer mannge  gange  :'(
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Malene

#42
Det er lige gået rigtigt op for mig at jeg skal hente Ichamus i dag. Hvis jeg altså kommer afsted, for det er pludselig blevet så virkeligt :( Lige før, hulkede jeg så "hårdt" at jeg sad med hovedet i toilettet.

Hvor er det bare slet ikke fair at man skal have sin baby tilbage i en urne!

I får det allersidste billede af ham, når han er kommet tilbage til sin familie hvor han er elsket og forhåbentlig føler sig hjemme.

Og så vil jeg gerne sige tak for alle jeres indlæg. De har virkelig varmet mit hjerte. Især Julias.. Du har nok hjulpet mig mere end du ved.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Citat fra: Malene Dato 10. August 2010, kl. 05:41
Det er lige gået rigtigt op for mig at jeg skal hente Ichamus i dag. Hvis jeg altså kommer afsted, for det er pludselig blevet så virkeligt :( Lige før, hulkede jeg så "hårdt" at jeg sad med hovedet i toilettet.

Hvor er det bare slet ikke fair at man skal have sin baby tilbage i en urne!

I får det allersidste billede af ham, når han er kommet tilbage til sin familie hvor han er elsket og forhåbentlig føler sig hjemme.

Og så vil jeg gerne sige tak for alle jeres indlæg. De har virkelig varmet mit hjerte. Især Julias.. Du har nok hjulpet mig mere end du ved.
:'(
Hvor gør det ondt at læse Malene. Jeg håber at det hjælper lidt at få ham hjem igen. Som du selv siger. Så er han hjemme hvor han var højt elsket. 
:(

Vh. Marianne

Malene

#44
Jeg lovede jo et sidste billede af ham, så det skal I da have. Det tog lidt tid fordi øh.. ja..

Jeg savner dig Ichamus <3



Logic is the beginning of wisdom, not the end.