Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilderborg!!!

Startet af mette11, 18. Juli 2010, kl. 15:25

mette11

Prøv lige at se den her:
Fra:
http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/spielzeug/frettchen/139928


Den er da fed...desværre tillader min økonomi ikke at jeg køber sådan en lige nu...synes godt nok den er fin!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ja den er godt nok sød :P

Charlotte

Jeg ville være bange for at de fik splinter i poterne af at rende rundt på den. Hvis de graver lidt på den, vil barken flække.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Robert

Den er meget flot. Men så tror jeg heller jeg ville bruge pengene på en stor klatre stativ :)

AlisVolatPropiis

Det ligner pænt meget frugttræs bark..-træ...og det splintrer altså ikke...desuden ville jeg forvente til den pris at det var behandlet og lakket *G*

Namilla

Den er jo til gnavere, så jeg tror bestemt ikke at den er behandlet med noget... Jeg har haft nogle af de mindre huse, i samme stil, til rotter og mus, og de splintrer ikke...til gengæld holder de bare ikke så længe til gnavere fordi de æder dem...

mette11

Der står nu at den er til kaniner, marsvin eller ildere...og jeg er da også ret sikker på at det er lavet af noget som ikke splintrer. Det mærke som har lavet den, har jeg flere andre ting fra (også i træ) og det er helt fint og splintrer ikke spor.
Men jeg ville også bare lige vise den frem, da jeg selv synes den er fed...og måske kunne være til inspiration for byg-selv-folket  ;)

ilderhjemmet

den borg har vi købt til dyrene og de er rigtig glade for den, den er lidt pebret men - suk- intet er for godt til dyrene (de er snot forkælet) har vi fået af vide af omgangskredsen.  ;)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet