Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Plato, tak for alt

Startet af ilderhjemmet, 21. Juli 2010, kl. 11:17

ilderhjemmet

Også dig, elskede Plato måtte vi sige farvel til i en alt alt for ung en alder - du nåede lige at blive 1 år, hvor er det bare uretfærdigt  :(

Du fik en dobbeltsidet lungebetændelse, kom i penicillinbehandling, kom i bedring, tilbagefald 2 gange, blev indlagt og kom i ilttelt 2 gange, din vejrtrækning blev ikke bedre, der var bare ingen effekt ved behandlingen. Blev riinget op i torsdags på mit arbejde af Kathrine (som passede dig og Filine), fortalte at du havde skum/fråde om munden ved indtagelse af penicilliner, her tog vi så beslutningen, du ikke skulle lide mere, fredag morgen kørte jeg sammen med Kathrine til dyrlægen (madfar ku' ikke klare det) du havde næsten intet lungeværv tilbage kl. 0925 sov du stille ind.

Elskede Plato, jeg ved at du nu er i ilderhimlen, har det godt, er nu igang med at båtte og hoppe og lege med alle de andre kære små.

Plato  <3 Tak fordi vi måtte lære dig at kende, tak for alt hvad du har givet os og bare tak du er meget meget savnet.

Kathrine: Tusind tusind tak for din store støtte og hjælp
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Eliza

Åh hvor trist..  :(  kondolere..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter


cibatuchsi

åhhh nej altså, stakkels lille pus da
konkolerer

Amazing Ferret


KariN

Det gør mig virkelig ondt :(

Kondolerer mange gange
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

AlisVolatPropiis

Åh nej! kondolerer så meget :(

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lussingen

Jeg kondolerer mange gange :( Det er så trist og hårdt at sige farvel, og endnu hårdere i så ung en alder. Mine tanker går til Jer begge i denne svære tid.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill


mette11

Kondolerer mange gange... :(

Shamua

Kondolerer mange gange.
Hvor sørgeligt. Så ung.. En lille mand!.. Sov sødt!  :'(

Vh. Marianne

FerretParadise

Kondolere mange gange, ja 1 år, det er jo alt alt for tidligt.  :'(
Ann Hillerslev.

Julie