Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Plato, tak for alt

Startet af ilderhjemmet, 21. Juli 2010, kl. 11:17

Soelberg`s SUN ferret


ilderhjemmet

Tusind tak for jeres hilsener.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Barky

Årh hvor er det bare forkert at en ung ilder skal miste livet så tidligt...

Jeg kondolerer så meget herfra... :'(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten


Mustela

Sikke trist det bare er, og stakkels lille Platoen  :'(
Gitte -det var absolut det helt rette at gøre, og jeg er glad for at kunne hjælpe når det behøves. Så sig endelig til en anden gang  :)

Kære lille Platoen, du var en rigtig lille bølle, men samtidig en dejlig og mega flot, sød dreng. Må du hvile i fred, og som jeg viskede i dit øre ude hos lægen, så er du højt elsket af både din "mor og far", og de vil dig kun det absolut bedste <3 Tak fordi vi måtte dig kende.
RIP lille båtmand.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

ilderhjemmet

tusind tusind tak - ja vi savner ham rigtig meget, han var en sød og skøn ballademager
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet