Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Petwold kundeklub

Startet af A.C, 26. Juli 2010, kl. 15:36

A.C

Jeg er lige kommet i tanke om at hvi man er medlem af Petworld's kundeklub kan man være med til deres rabat-aftener hvos man får 20% rabat på alt der ikke er nedsat og så får man bonus point for alt hvad man køber, som så giver et beløb man kan købe for (uden at betale, så at sige)...

Stubba

der er bl.a. kundeaften i Esbjerg på fredag :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

A.C


Agger

Ærgeligt at der ikke ligger en pet world i københavn :(

AnneME

hvornår er der en i Randers igen?

og hvor var det jeg tilmeldt mig? :D

Stubba

Citat fra: AnneME Dato 24. August 2010, kl. 20:15
hvornår er der en i Randers igen?

og hvor var det jeg tilmeldt mig? :D

Man kan tilmelde sig, hvis man er med i petworld klubben? :) (som man bliver medlem af i butikken) .. Så modtager man et brev, når der er et sådan arrangement :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Fuske

så er det bare pisse ærgerligt at vores petworld ikke forhandler ilderting og mildt sagt er til (censureret inden jeg får en advarsel)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Stubba

Alt nu går jeg ud fra at alle Petworlds stort set er ens? Og selvom de ikke har deciderede ilderting? så er der da mange ting man kan købe alligevel til dine dyr? Miljøer? Bakker? Grus? skåle? Legetøj?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Frittelix

til dem i KBH/sjælland kan jeg varmt anbefale at kigge i Maxi zoo - de har ofte nogle fede ting - godt nok til kat, men mine unger elsker de ting jeg slæber med hjem :P specielt kattetæpper/lege tæpper med rasle lyd! kæmpe hit!

man kan også tilmelde sig poteklubben, her får man også tilbud en gang i måneden.
www.maxizoo.dk :)

bare for at give lidt konkurrance til Petworld :P