Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sov sött mitt hjärta...

Startet af Starshineferrets, 27. Juli 2010, kl. 22:37

Starshineferrets

i kväll hittade jag min älskade Buffy tös insomnad i en puff. Senaste tiden hade hon mgrat av lite, men jag har inte hittat något omedelbart fel  med henne, men i helgen kund ejag konstatera att hon har binjuretumörer, men ja, det dör dem inte av bara så. Så antagligen var det något mer som var fel, och jag komme råka in med henne till veterinären imorgon.

Just nu ligger hon kvar i sin puff, i hagen jag hade satt henne för att de andra inte skulle vara elaka mot henne... och jag klarar inte av att gå dit just nu och ta hand om henne.

Du var en oerhört speciell och underbar iller, inte alls som andra barn, och vi hade en tuff start de första åren.. men ingen annan var som du och ingen annan kommer någonsin att kunna ta din plats.

6 år blev du... på dagen... idag skulle vi fira din födelsedag, men så blev det inte. Nu är du tillsammans med din Stitch igen och vi ses snart igen mitt hjärta




Anne


Julie


FerretParadise

Åh nej altså. :(
Kondolere mange gange Sara. :'(
Ann Hillerslev.

NannaMB


Malene

Hvor er det forfærdeligt, og så uretfærdigt at de ikke bare kan leve ligeså længe som os :(
Jeg ved du har givet hende et godt liv. Sov sødt lille Buffy <3
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

cibatuchsi


Shamua

Den smukke pige, sov sødt Buffy.

Kondolerer  :(

Vh. Marianne

mette11


Soelberg`s SUN ferret


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Åh kondolerer så meget :( hun var heldig at være en så højt elsket ilder..rest in peace smukke Buffy

Eliza

Åh.. kondolere mange gange  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ilderhjemmet

mange tanker og kondolancer herfra

RIP Buffy
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet