Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Farvel min elskling

Startet af Snabeldyr, 9. August 2010, kl. 17:34

Snabeldyr

Idag måtte jeg sige farvel til min første ilder kærlighed, Grace Kelly.

Grace havde længe tabt sig, fra 800g til 550g. I starten tænkte jge at det var en blanding af at jeg havde skiftet fodder og pelsskift, men vi måtte jo afsted til doktoren med hende.

Sukkersyge.

Hendes tal var mere end det dobbelte af hvad det skulle være og hun ville have levet et liv med nåle og daglig insulin uden at det var sikkert at det ville hjælpe hende. Hun ville også have været mere modtagelig overfor sygdomme.



Hun kom ind i mit liv en tid hvor alt var kaos for mig, hun hjalp mig. Hun var en trofast støtte og en grund til grin hver dag. Hendes stædighed og personlighed skabte både "fjender" for hende men også venner.
Tit kunne hun stjæle fra mine veninder og nappe dem i leg men et eller andet sted kunne de jo ikke stå for hende når hun hoppede rundt og båttede af dem i triumf.



Hun hadet mænd af en eller anden grund, og villle ikke dele mig med nogen. Hvilket stakkelserne også fik at føle.



Du var i et år alene ilder men da du mødte Serenity lærte du ligeså stille at det var godt at have en at putte med. Selvom du ikke var meget for at blive vækket når hun vendte sig i sengen.



Du Vil altid være i mit hjerte.
Godnat for evigt min lille skat



Kys fra Serenity og jeg
Stealing our hearts, then our sanity

AlisVolatPropiis

Åh hvor er det bare skrækkeligt :( jeg kondolerer så meget

Amazing Ferret


FerretParadise

Ann Hillerslev.

Cille

Kondolere...det bare så trist. :(

mette11


Barky

Årh nej nej nej..... :'(


Det er jeg virkelig ked af at høre! Der er ikke noget værre end at miste den første, ilderen som skabte den store kærlighed til arten vi alle elsker.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

#7
Kære Ida. Det gør mig så frygteligt ondt med Grace. Vi havde jo snakket om sukkersyge før, men jeg troede ikke for alvor at det var det hun fejlede. Det gør mig så ondt at du ikmåtte sige farvel til din elskede pige hos dyrlægen i dag, og jeg håber at du og Serenity kan finde trøst i hinanden, nu hvor Grace ikke er her mere.

Jeg gravede denne gamle tråd frem fra ilderforum, fra da Grace var en lillebitte nuttet hvalp, der bare lige skulle prøve om man måtte nappe lidt i folk.

http://ilderforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=7835&hilit=grace

























Snabeldyr

tak alle sammen, er stadig grådkvalt

anne<< hun var en flab dengang ligetil idag :)
Stealing our hearts, then our sanity

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill


Shamua

Kondolerer mange gange. Hun var en smuk pige og lyder til at ha været en dejlig ilder!

Hvil i fred Grace  :'(

Vh. Marianne

Sølvsten

Åh hvor er det sørgeligt R.I.P. Grace

Lena og Peter


cibatuchsi

kondolerer så mange gange. :(
føler med dig