Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilder løbet hjemmefra i Aalborg

Startet af Christinaw, 12. August 2010, kl. 17:30

Christinaw

Hej alle

Vores dejlige ilder har valgt at se verden på egen hånd, men vi vil selvfølgelig gerne have ham hjem i sikkerhed igen. Han smuttede igår d. 11 august omkring kl. 10 fra Herningvej af. Det er en 5 år gammel han, standart, der nogle gange lystre navnet Villan - evt lokke med noget mad, så lystrer han i hvert fald. Han er meget tam og omgængelig, så vi håber han holder sig til området, dog er det ikke lykkes os at finde ham endnu.

Hvis I ser eller høre noget, kan vi fanges på 51 31 76 87 eller 61 77 78 55, eller simon@sahlin.dk.

På forhånd tak:)

Simon og Christina



Peewit

Åh nej dog.. Krydser fingre for i finder ham.
Skal nok holde øjne og øre åbne.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Stephanie

#2
Der er en fremlysning på dyrenes beskyttelses hjemmeside om en ilder der er fundet igår i Ålborg Øst.

Der står det er en standard, men godt nok at det er en hun, men man kan da håbe at det er en tastefejl.

Ihvertfald har jeg ringet til ChristinaW, så må vi håbe at det er hendes ilder.

Christinaw

Hej igen

Jeg kan heldigvis meddele, at min efterlysning hermed er annuleret:) Jeg fik et tip fra en god sjæl, om den hun ilder de havde på internatet i Nibe, så jeg ringede til ham. Grunden til de i fremlysningen skrev at det var en hun, var at de ud fra den fine runde mave vurderede, at den nok var gravid. Min bette mand døjer altså med hans binyrer og er lidt vommet (Han har fået implantetet, men vommen er ikke helt væk endnu), så jeg fik den søde internat mand til lige at vende ham rundt, og der fik vi jo så afsløret, at der var vedhæng. Så afsted til Nibe det gik og nu er han hjemme i trygge rammer igen! :D

Nu skal han chippes (selvom vi aldrig får brug for den -7, 9, 13) og så ellers forkæles og nusses ekstra om.
Mange tak for den hurtige respons, det er dejligt!

Hilsen fra Christina, Simon og den hjemvendte Villan

cibatuchsi

ej hvor dejligt.
velkommen hjem igen drengesen

AlisVolatPropiis

Puha...tillykke sgu :D hvor skønt at høre :D

Christinaw

Der blev også hoppet i sofaen, da Kristian fra internatet fortalte at det var vores ilder de havde! Kunne ikke bære tanken om at han skulle ligge ude i regnen et sted og sulte. Men nu ligger han heldigvis inde i bunden af skabet, på sit yndlings skjulested og hygger sig :love:

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Ej hvor er det dejligt at læse, at det endte lykkeligt. :)
Ann Hillerslev.

Anne

Åh det var godt. Så slipper min kammerat der bor lige ved siden af herningvejen for at blive vækket nu og tvunget ud og lede efter ilder!

Shamua

Citat fra: Anne Dato 12. August 2010, kl. 23:14
Åh det var godt. Så slipper min kammerat der bor lige ved siden af herningvejen for at blive vækket nu og tvunget ud og lede efter ilder!
:fnis:
sådan skal det være anne :P

Vh. Marianne

Sølvsten