Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Farvel lille Venus

Startet af Cille, 15. August 2010, kl. 20:23

Cille

Idag er Venus sovet ind.
Jeg vil savne hende,og laver tråden fordi jeg ved hun er i manges hjerter.
Jeg fandt hende i hendes hængekøje, og hun hang med hovedet ud af køjen, og var helt kold.
Hun er puttet i jorden i mit blomsterbed, hvor hun måske engang selv kommer tilbage som en lille blomst.

Hun kom til mig som "kastebold" og var en lille bider.
Men hun blev til den sødeste lille ilder, og nappede kun blidt indimellem.
Hun var en lille pige med stort hjerte og elskede andre ilder og mennesker.
Hun tog manges hjerter med storm fordi hun var en lille pige,og havde det smukkeste øjne.
Der var altid et fræk glimt i hendes øjne,og hun var altid med på at lege.

Nu er hun sammen med mange af de andre som man har måtte sige farvel til.
De må have en pragtfuld fest der hvor de er....eller det håber jeg de har alle sammen.
Party i himlen og med masser af godbidder og blomster de kan grave op.

R.I.P Venus


Amazing Ferret

Kondolere  :(
Hun var en sød lille pige

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

lille_jill


Sølvsten


FerretParadise

Ann Hillerslev.

cibatuchsi


mette11


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

vi kondolerer mange gange..  :(

Julie


Anne

Åh nej :( MIN lille ilder. En af de ildere der har boet hos andre, men som jeg bare synes ville have passet glimrende hjemme hos mig. Hun blev jo ikke ret gammel :( RIP lille smukke venus

boomerang

Hanne, det er jeg meget ked ad. Synes, at det er utroligt trist, at hun skulle gå fra os så tidligt. Jeg fik et chok og vidste slet ikke, hvordan det kunne være muligt og ske. Hun var en lille ilder med stort drilske hjerte. Jeg kan slet ikke tro, at hun er væk.

Jeg tænder lys for hende i aften, må hun finde alle ilderne, der gik før hende. Uanset, hvor hun er, så håber jeg, hun har det godt.

Stort trøstekram til dig fra mig og Tijana. Jeg prøver at ringe til dig senere.

ilderhjemmet

kondolerer mange gange

RIP Venus
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3