Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Sika :'(

Startet af Lea, 3. Januar 2009, kl. 16:02

Lea

Ja som overskriften siger er det sika som der er gået bort  :cry:

Efter at ha været til dyrelægen pga sika havde en byld i anus.
Og før hun fik den har jeg sagt flere gange hun havde opført sig underligt,
Ved ikke hvad der har været galt med hende udover den byld hun havde i anus,
Men hun har flere gange trækket vejret underligt og kæmpet for at få vejret .
Idag (på min fars fødselsdag) gik jeg ud til hende for at hente hende fordi hun skulle have medicin som hun har fået de sidste par dage, så ser jeg at hun er lilla, blå på snuden. hun fik sin medicin også lå hun bare og kæmpet for at få vejret

Jeg har så siddet med hende i hendes sidste timer og hun døde i mine arme  :cry:
Der ikke så meget andet at sige. andet end jeg er rigtig ked af det .
Hun var min første ilder . fik en som en bide ilder gjorder hende tam og givet hende et godt liv.. men må indse at man ikke kan være herre over hvornår ens dyr går bort :/
Men hun har ikke ondt mere nu.

Hvil i fred Sika  :cry:

Tak til Helle for at ha støttet mig og som har givet mig råd og snakkede med mig:)
Tak til Pia som også har støttet mig som jeg har skrevet med mens jeg har siddet med sika idag :)
Har været en stor hjælp :)

Men min elskede lille pige er død , hun kunne ikke mere  :cry:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

PiaLyng

Kondolere mange gange, søde Lea  :(

Malene

Hvor forfærdeligt :( Jeg kondolerer.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Winther Ilderen


Amazing Ferret


Julie


RockaHulla

[besked=RockaHulla]Hold jer til emnet. Vi vil ikke tolerere personangreb og det næste udløser en advarsel. Vi vil ikke se stridigheder fra andre steder videreført hertil.[/besked]

tzari

Stakkels tøs. Få hende obdukceret så du ved hvad hun døde af det giver en lidt fred at have vished  ;)

Kondolere :'(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Emmadyhr

Hej sukker..
Jeg er virkelig ked af det på dine vegne med sika..Hun var en smuk og dejlig pige.
Men jeg er ked af at høre hun døde på den måde hun gjorde.Det må havde været så hårdt for dig.at sidde med en ilder der ikke kunne trække vjeret.
Jeg har virkelig ondt af dig. Jeg sender mange tanker til dig..

Lea

Citat fra: Lea Dato  3. Januar 2009, kl. 16:02
Ja som overskriften siger er det sika som der er gået bort  :cry:

Efter at ha været til dyrelægen pga sika havde en byld i anus.
Og før hun fik den har jeg sagt flere gange hun havde opført sig underligt,
Ved ikke hvad der har været galt med hende udover den byld hun havde i anus,
Men hun har flere gange trækket vejret underligt og kæmpet for at få vejret .
Idag (på min fars fødselsdag) gik jeg ud til hende for at hente hende fordi hun skulle have medicin som hun har fået de sidste par dage, så ser jeg at hun er lilla, blå på snuden. hun fik sin medicin også lå hun bare og kæmpet for at få vejret

Jeg har så siddet med hende i hendes sidste minutter og hun døde i mine arme  :cry:
Der ikke så meget andet at sige. andet end jeg er rigtig ked af det .
Hun var min første ilder . fik en som en bide ilder gjorder hende tam og givet hende et godt liv.. men må indse at man ikke kan være herre over hvornår ens dyr går bort :/
Men hun har ikke ondt mere nu.

Hvil i fred Sika  :cry:

Tak til Helle for at ha støttet mig og som har givet mig råd og snakkede med mig:)
Tak til Pia som også har støttet mig som jeg har skrevet med mens jeg har siddet med sika idag :)
Har været en stor hjælp :)

Men min elskede lille pige er død , hun kunne ikke mere  :cry:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3