Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvil i fred Silke min skat <3

Startet af Tazz, 30. August 2010, kl. 08:34

Tazz

Vil aldrig glemme dig Silke.
Jeg fortryder ikke at jeg tog dig med hjem dengang jeg mødte dig, selvom du aldrig lærte at respektere Sonny.
Men vi to havde en kamp for at lære dig at du ikke skulle angribe mig så snart du så mig. Og det lykkedes, du lærte at respektere mig.
Jeg blev glad for dig lige fra starten, du fik en stor plads i mit hjerte.
Jeg var fuldstændig færdig da jeg måtte indse at du desværre ikke kunne bo hos os længere, da du overfaldt Sonny hver gang du fik muligheden for det.
Jeg ville gøre alt for at finde det aller bedste hjem til dig, men det kom desværre ikke dertil.

Igår (Søndag) da vi kom hjem, lå du i køjen og var sovet ind. Jeg begyndte at tude da jeg så dig ligge der. Den eneste trøst for mig, var at du ikke skulle ud til et nyt hjem igen, og lære nye mennesker at kende, men at du sov ind hos en der virkelig elskede dig, og jeg har virkelig kæmpet for at få det til at fungere lige siden du kom hertil.

Du vil altid have en stor plads i mit hjerte min skat  <3

Hvil i fred smukke, du var noget helt specielt <3

Sølvsten


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Tazz


FerretParadise

Ann Hillerslev.

cibatuchsi


Shamua

Kondolerer.. :(
Hvil i fred Silke. Du var elsket!

Vh. Marianne

Soelberg`s SUN ferret


Tazz

Mange tak alle sammen.

Savner hende allerede sindsyg meget.  :'(

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Anne

Kondolerer. Som du selv siger så var det godt det skete mens hun satdig var hos dig

Mustela

Mange kondolancer herfra.
R.I.P Silke  :(

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior