Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Min elskede Sni-snap

Startet af Eliza, 25. September 2010, kl. 17:04

Eliza

Puha jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte på det her..
Jeg har vidst længe at det ville ende sådan her, men jeg prøvede at "glemme" og udskyde.. Var der ik bare et eller andet jeg kunne gøre????

Min vidundelige Snappi som var min første ilder og nu er du allerede væk. Du nåede kun at blive 3 år her d. 16/9.. Jeg kunne ikke lave et fint indlæg på din fødselsdag, for det gjore alt alt for ondt, for jeg var næsten sikker på, at der ikke ville gå længe før jeg måtte skrive dette og tanken om at det så ville blive din sidste fødselsdag kunne jeg ikke bære..
Jeg kan ikke holde tanken ud at jeg aldrig mere skal kalde på min sni-snap eller synge den fjollede sang Sni sna snappi, Envy Sne og Snappi.. (Godt nok lavet om til Envy, Sne og Crussie). Snapsen du var en vidundelig dreng, der har måttet finde sig i meget som prøveklud til os madforældre der bare ikke vidste bedre, men takket være dig har vi bare lært så meget og det ved jeg at især Envy og Crush sætter så meget pris på.

Du var altid en glad dreng der gerne ville bestemme, men du vidste at madmor var den der bestemte mest og hørte altid efter hvis jeg sagde nej. Du hade at vi skældte ud også selvom det ikke var dig der fik skæld ud, for dine piger betød så uendelig meget for dig, især Sne som har været din bedste ven lige siden vi fik hende. Der var ingen som dig der kunne lege med hende på den måde som du gjore, hvor du bare lod hende betemme det hele og jagte dig rundt og "tæske" dig selvom vi godt vidste du til hver en tid kunne vinde over hende. Men du lod hende altid vinde, for hun var den bedste i verden. Jeg ved hun savner dig mindst lige så meget som mig..

Desværre skete der noget med dig og du var ikke dig selv mere. Vi kunne ikke rigtig se så meget fysisk på dig, men noget var helt galt og det blev kun værre og værre. Jeg kunne se du ikke havde det godt og ville så gerne finde ud af hvad det var, så du kunne blive god igen. I starten troede jeg bare det var mig der så "ting" som ikke var der, men det var det desværre ikke. Vi gjore en masse overvejelser med dyrlægen (Sara har også været til stor hjælp) og har prøvet forskellige ting for at du skulle få det bedre, men intet hjalp rigtigt. Jo mere vi undersøgte og prøvede jo mere tyede det på at det var noget i dit hoved der var galt.
Jeg blev nødt til at tage en umenneskelig svære beslutning for det skyldte jeg dig på alle måder og du må tro mig at det KUN var for at du skulle have det godt, for hvis jeg kun skulle tænke på mig selv, så var du her hos mig i dag. Det gør så ondt i mit hjerte for du var mit barn og jeg kan slet ikke se hvordan jeg kan få et godt liv uden dig, men du vil ALTID være hos mig snapsen. Mor elsker dig..
Jeg er så glad for at din sidste dag blev helt perfekt. Du fik puttet med Sne, leget lidt med hende, blev forkælet ud over alle grænser, rullede rundt som kun du kunne gøre det for en godbid, gik tur i skoven og blev nusset og møsset (måske også lidt mere end du gad, men du synes det var ok). Da du fik din sele på gik du selv ind i transportkassen, for nu var du klar til at komme afsted og jeg er ked af at du ikke kunne komme med hjem lige nu, for det var nu engang det bedste når vi havde været på tur. Men sni-snap jeg lover at du kommer hjem igen om ik så længe og så vil du altid være hos os.
Farvel skal..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

Beklagar så :( Stor tröst kram till er allihop, han var verkligen en fin kille

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

mette11


AnneME

Kondolerer mange gange  :'( :(
hvor gammel blev han?  :-$

Anne


FerretParadise

Citat fra: AnneME Dato 25. September 2010, kl. 20:04
Kondolerer mange gange  :'( :(
hvor gammel blev han?  :-$
Der står at han blev 3 år her d. 16/9.

Kondolerer mange gange søde Eliza. :(
Det gør mig virkelig ondt, at du har måtte tage denne meget svære beslutning. Det gør så skrækkeligt ondt, og jeg føler sådan med jer.
Jeg vil tænde et lys for Snappi, og sende ham mange tanker om en god rejse over regnbuebroen.
Ann Hillerslev.

lille_jill


Mustela

Kondolere mange gange  :(

R.I.P Sni-snap

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

Kondolerer mange gange :( Jeg sender Jer masser af tanker i denne tid.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Vi kondolerer rigtig mange gange..  :'(

Vi sender jeg jeg rigtig mange tanker og tænder et lys for Sni-snap

Vi ved hvor hårdt det er ...  :(

KariN

Kondolerer mange gange Eliza :(

Han lyder til at have været en fantastisk dreng og jeg ved at han kigger ned på jer

Mange varme tanker fra os af
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Soelberg`s SUN ferret


ilderhjemmet

Mange kondolancer og tanker til jer

RIP Snappi
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Julie