Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Marius min elskede...

Startet af mette11, 29. September 2010, kl. 18:26

mette11

Tak skal i have...jeg ville virkelig ønske at jeg vågnede op i dag og det hele var en ond drøm...og at Marius kom hoppende hen over gulvet til mig...jeg kan slet ikke klare at han ikke er her mere...han har været en fast del af mit liv så længe nu at det er fuldkommen umuligt at forestille sig et liv uden ham... :( Jeg kan slet ikke holde op med at græde...jeg ved slet ikke hvordan jeg nogensinde skal blive glad igen...jeg elskede ham overalt på denne jord og jeg ville have gjort alt for at han stadig var her og var rask...men jeg kunne ikke gøre noget...hvis jeg lod ham vågne ville han ikke være rask og han ville kun få det værre og det ville jeg ikke byde ham...jeg håber virkelig at han forstår at jeg gjorde det for hans skyld...Marius fortjente at være rask og kunne gøre alle de ting der gjorde ham til den unikke personlighed som han var...

Hvem skal nu holde øje med os alle sammen?? Hvem skal fortælle mig når madskålen er tom?? Hvem skal vaske Albert?? Hvem skal holde menneskerne i gang?? Her bliver sindssygt tomt og ingen vil nogensinde kunne udfylde hans plads...

I nat drømte jeg om ham...han var et ilder-spøgelse og han var ude i ildergården med de andre hvor de alle hoppede glade rundt...jeg kunne stå og se på ham og han var så glad...

FerretParadise

Jeg tror på, at din drøm vil sige til dig, at han stadig er der. Hans ånd er hos jer, hans familie og venner.

Måske en lidt barnlig tanke, men sådan føler jeg bare, når en af mine elskede små er rejst videre.
At deres ånd er her hos os stadig, og nogle gange, så kan jeg næsten mærke dem, eller høre deres små poter hen over gulvet.
Det trøster mig.
Ann Hillerslev.

mette11

Jeg tror selv at min drøm betød at Marius havde det godt nu...og at han har været glad for sit liv hos os...jeg tror at han ville vise mig at han var glad og havde det godt...

Jeg ville bare sådan ønske at jeg kunne have gjort noget...jeg savner ham så frygteligt... :'(

Eliza

Åh hvor er jeg ked af at se den her tråd.. Føler virkelig med dig  :(
Jeg kender kun alt for godt tanken om, om det nu var det de ønskede.. men jeg er sikker på Marius er glad for din beslutning.

Kodolere mange gange  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mustela

Mette: Du har klart valgt den rette beslutning, som både Lone og Peter Aller rådede dig til, og du gjorde alt for den lille fyr, som uden tvivl var højt elsket  <3
Må du hvile i fred Marius, ved siden af dine venner/madmor + far i graven, og sammen med dine gamle venner i ilderhimlen.


Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

mette11

Tak...jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg savner ham...ville virkelig gøre alt for at få ham rask tilbage...

Lena og Peter

 :( Vi kondolerer rigtig mange gange. Det er aldrig sjovt at miste en af sine elskede dyr..  :'(

mette11

Nej det er virkelig ikke sjovt...jeg er stadig fuldkommen ødelagt over det og kan ikke stoppe med at græde... :(

Jeg ønsker sådan at det hele bare er en ond drøm og jeg snart vågner op og han kommer hoppende glad hen over gulvet...men jeg ved at det ikke sker...han kommer aldrig tilbage...jeg skal aldrig se ham igen...jeg skal aldrig igen lege med ham og have ham rendede rundt og holde øje med alt jeg laver...han er væk og kommer aldrig tilbage...og jeg må snart se at indse at jeg gjorde det bedste for ham og komme lidt ovenpå igen...ved bare ikke hvordan jeg skal gøre det... :(

Sølvsten

Du skal finde et rigtigt godt billede af ham giv dig god tid og tal til ham om alle de gode oplevelser I har haft og prøv at få fred i din sjæl. Du har gjort det bedste for ham, det er der ingen tvivl om

ilderhjemmet

HAR FØRST LIGE SET TRÅDEN
MANGE TANKER TIL DIG OG KONDOLERER  :(

RIP MARIUS
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

mette11

Tak skal i have.

I nat drømte jeg igen om ham...igen hoppede han glad rundt ude i ildergården, men denne gang kunne jeg gå ud til ham, tage ham op og kysse ham...han var igen rigtig glad...
Synes det er ret underligt at jeg drømmer om ham...det har jeg aldrig før gjort med nogen af mine døde dyr (og jeg har haft seriøst mange forskellige dyr gennem årerne). Men jeg er virkelig glad for at det er gode drømme hvor han er glad og har det godt...

Barky

*kram*

Det er rigtig dejligt at du får disse drømme... :D Du gjorde det rigtige, du gjorde Marius en tjeneste, og han takker dig i dine drømme.. Hvor er det smukt. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia