Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Farvel min elskede tøser :(

Startet af RybergKlanen, 13. Oktober 2010, kl. 20:57

RybergKlanen

I dag kom dagen hvor jeg måtte tage den sidste lange tur til Lone, på bare 5 mrd er min vidunderlige ilderflok gået fra 4 til 0 :(
Nogle gange føles det bare ikke retfærdigt og livet spaker nogle gange hårdt når man ligger ned i forvejen :o
I dag måtte jeg sige farvel to 2 vidunderlige piger :(

Daimi du var den dejligste lille pige, så blid og kærlige altid med på sjov og ballade, du kom ind i min flok for 4 år siden sammen med din søn Tusse og vi elskede dig alle fra første øjeblik, for mig har du altid været noget ganske særligt , verdens bedste ilder mor for Tusse, og en højt elskede veninde til Frida, du passede så perfekt ind her i klanen for både to og fire benede.
Tak til Ann for en helt vidunderlige lille pige  :)

Frida mit hvide monster at miste dig knuser mit hjerte du var og vil altid være noget helt specielt. Du var min første ilder købt i City2 så lille bitte at du kunne ligge i min hånd, 6,5 år fik vi sammen og jeg har elsket hvert sekund.
Vi har været igennem en masse sammen du og jeg på godt og ondt, 2 single piger som med årene begge fik udviet vores flok med mennesker og dyr vi elsker.
Frida du er noget helt specielt, og alle som kender dig vil nok give mig ret i at en ilder med så meget personlighed som dig, skal man lede længe efter.

Farvel mine elskede ilder Frida, Daimse, Tusse og Balti, i efterlader alle et kæmpe hul i vores hjerter :(





FerretParadise

Det var så lidt Amanda, Daimi kunne ikke ha fået et bedre hjem. Hos dig fik hun en rigtig god veninde i Frida, og hun kunne blive sammen med sin søn Tusse.

Kondolerer mange gange, det må være ganske forfærdeligt, at skulle sige farvel til så mange elskede små venner på så kort tid.

Tag vare på de gode minder, en dag vil de trøste dig, en dag når dit hjerte ikke bløder af sorg.

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

 :'( Vi kondolere rigtig mange gang.. Det er så kedelig en historie at man ikke kan andet en at blive berørt af den.

Og hvor sætter den lige min aften på plads... Her er jeg ved at gå amok på min computer og så kommer denne tråd.. Jeg føler med dig og vil tænde 4 lys for alle dine små totter..

Må du finde trøst i dine glade minder..  :'(

AlisVolatPropiis

Amanda -Du ved jeg tænker på dig, din familie...og Balti, Tusse, Daimi og Frida...og du ved jeg er der, som jeg ved du er.

Tøser....hvil i fred, i har haft et langt og elsket liv. Og i vil være savnede....sammen med jeres elskede venner der er gået samme vej. To lys vil skinne for jer her til aften.

Jeg kondolerer så meget :'( og jeg mangler ord :'(

lille_jill


Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Amazing Ferret


Tilo

Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

KariN

Kondolerer søde Amanda :( Det bliver ikke nemt ligemeget hvor mange gange man må tage den sidste tur :(

Dine tøser er højt elskede og det ved de.. de kunne ikke have haft det bedre end hos jer..

Selvom det er en ringe trøst så er de alle 4 samlet igen, som det hele tiden har været meningen.. 4 lys brænder herhjemme i mørket for dem


Amanda, i ringer bare hvis der er noget, jeg er ikke længere end en sms eller et opkald væk..

Alle mine tanker og knus til jer fra os begge
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten


Anne

Hvor er det sørgeligt :( Det gør mig så ondt.

Julbert


RybergKlanen

Tak til alle for jeres støtte.

Det er bare så hårdt og der er meget meget tomt der hjemme :(