Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Farvel min elskede tøser :(

Startet af RybergKlanen, 13. Oktober 2010, kl. 20:57

Soelberg`s SUN ferret


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Eliza

Kondolerer rigtig mange gange.. Hvor er det forfærdeligt at høre, kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være.. Jeg har selv "kun" lige mistet en og det sindsyg smertefuldt.  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Uanset hvor "forberedt" man er, og hvor meget man er klar over at ildere er et dyr man har på lånt tid. Så gør det ondt. :(

Du har langt overskrevet lånetiden på Frida, og det vidste du godt. At få lov at tilbringe så mange år med hende var en gave. Og Frida kunne ikke have fundet et bedre hjem end hos jer. Hun blev forkælet, og hun elskede det. At Frida skulle få sit liv hos jer, må have været forudbestemt et eller andet sted. I passede så perfekt til hinanden. :)

Det samme med Daimi, hun havde det så dejligt hos jer, og med sine medildere. Hendes moderinstinkter har været fænomenale. Der er meget få tæver der vil passe deres yngel i 4 år. Men Daimi var en super skøn lille ilder. Hun var så tillidsfuld, og rolig og glad.. Hendes fødsel var den første jeg fik lov til at overvære, til trods for at Daimi ikke kendte mig ret godt, så hoppede hun direkte op i skødet på mig med veer og forlangte nus! :)

Jeg kondolerer med pigerne, og med at der er så tomt nu. Som jeg sagde til Lone - så er det ubegribeligt hvad et bette dyr på rundt et kilo kan få os fuldvoksne mennesker til at føle. Ildere er et helt specielt dyr, og hvis du synes at det bliver for stille med kun misseren omkring, så er du meget velkommen her... :) (Det samme med din familie)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Batman2007

Kondolerer.. :'( Hvil i fred.  :(

Husk de gode minder. :)
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

Rokkie


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Kondolerer, hvor er det dog trist...