Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilderne hos Malene

Startet af Malene, 10. Januar 2009, kl. 18:24

Malene

Ikke noget vildt spændende, men der er en masse billeder og lidt info om mine ildere :)
Den er egentlig mest lavet for at have noget at slå tiden ihjel med :lol:

http://ildernehos.malene.nu
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

ludvig

Jeg vil først lige sige, hvor er det nogle søde ildere du har dig :love:
Læste lige teksten du havde skrevet omkring hvordan du havde fået begge dine ildere. Det var ret sjovt at læse især den om ichabod, da jeg fik min ludvig ligesådan, helt uden "at have mødt" en ilder før...min kæreste havde set en da han var lille engang, men blev egentlig bare lidt interesserede i dem ud fra at se dem på nettet, og læste også kun om dem. Da vi så hentede ham, et sted langt ude på landet (hvad viste sig at være en tvind skole) og kom hjem med ham, viste han sig også at bide rigtig meget, og vi kunne nærmest ikke røre ham uden at have handsker på.
det viste sig så også at hans far var en vild-ilder, hvilket jeg straks mente det måtte skyldes....men vi har også efterhånden fået os en rigtig sød og sjov ilder ud af ham, men han er heller ikke helt stoppet med at nappe...

undskyld den lange historie, men synes bare at det passede så godt sammen med den måde det foregik da vi fik ludvig.
vi har så kun haft ham siden okt 08, så vi er stadig nye i "faget" men har da også planer om at udvide bestanden så snart han er kastereret :love: :love: