Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

R.I.P. Batman :'(

Startet af Batman2007, 28. Oktober 2010, kl. 21:55

Batman2007

Fredag d. 23 Juli mistede vi Batman.

Han var blivet syg og meget tynd på meget kort tid, så vi tog til dyrlægen med ham, lægen undersøgte ham , han mente det var cancer, og ville have ham aflivet..

Det gjorder vi, og nu lægger han trygt ude i haven ved siden af Trille. <3

Han er savnet og elsket, de er det bedste i vores liv.. 
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

Bea

Kondolerer så mye! :( Er så ubeskrivelig vondt å miste en venn...

Selv var vi nødt til å avlive ilderjenta vår nå på mandag. Hun ble også plutselig i dårlig form og veldig tynn! Vi obduserte henne, og det viste seg at hun hadde kreft i magen. Hadde spredd seg til nesten alle organer! :(

Trøster meg med alle de gode minnene, og at hun har det bedre nå. Nå liker jeg å tro at hun springer rundt sammen med alle andre småtasser som har vandret over, og er valp til evig tid! :) (Hun var 6 år, men oppførte seg som en valp helt frem til hun ble syk!)

Anne


Batman2007

Det er aldrig sjovt sådan noget. :( Men de har det godt nu, sammen med alle de andre.
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

Bawa


lille_jill


Shamua


Vh. Marianne

Sølvsten


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi


Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Lea

Kondolerer . han var en rigtig dejlig dreng (: selvom vi ikke var helt gode venner men dejlig var han :D
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Eliza

Kondolerer mange gange  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Rokkie