Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

R.I.P Balou

Startet af Lea, 26. November 2010, kl. 16:44

Lea

Farvel min elskede dreng.  :'(

Savner dig min dreng, kan slet ikke beskrive mit savn. Men du fortjente at få fred, vi kæmpet og prøvet at finde en løsning men der var intet som kunne rede dig. :'(

Købte dig hvor du var en bette lille dreng 8 uger gammel og desværre nåede du ikke at blive 3år men har nydt hver eneste øjeblik med dig, Håbet dog på at du blev en gammel dreng men nej det kunne du ikke. du skulle ikke have flere smerter så vi besluttet os for at du fik fred. min lille baby ved ikke hvad jeg skal gøre uden dig , du betyder så utroligt meget for mig. så kærlig og sød du var. lige meget hvad man gjorder ved dig var du altid kærlig og sød. selv hvis andre ildere bed i dig gjorder du ikke noget du kunne med alle. der var ingen du ikke kunne lide, du tog så godt imod alle som ildere til mennesker.

Du er elsket af mange min dreng. og kan ikke rigtigt få skrevet mere du ved hvor dejlig du er og hvor højt jeg elsker dig. ingen er eller bliver som dig. du er en særling og helt speciel og utrolig dejlig. Du betyder ALT for mig.
du var ikke bare mit kæledyr men mit barn som jeg altid var der for. og samme var du for mig. dejligt at have dig til at komme hjem til. det er rigtig hårdt for mig det her og ja ved ikke hvad jeg skal gøre uden dig virkelig du er og bliver min baby og vil altid være det :'(

Hvil i fred min skat.  :'(
Elsker dig rigtig højt Balou  <3 Og Savner dig utroligt meget Balou  <3

R.I.P  :'(  <3
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lena og Peter

Hvor er det bare rigtig trist... Vi har jo set hvor meget du elsker ham..

Vi kondolerer rigtig meget :(

R.I.P. Balou...  :'(

Eliza

Åh hvor er det trist og uretfærdigt  :( Det er i en alt alt for tidlig alder at skulle sige farvel..

Kondolerer rigtig mange gange..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret


lille_jill


Anne


mette11


Shamua

Det gør mig rigtig ondt at høre :(
Kondolerer mange gange  :'(

Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Bawa


Batman2007

Kondolerer.. :'(
Jeg er virkelig ked af det på dine vejne søde.  <3
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

Lea

Meget stort tab :'(

Men han er bedst tjent i at få fred efter at have det som han havde det. :'(

Balou er en man aldrig glemmer. kan godt være at det er et dyr men Balou er ikke kun et dyr for mig han er meget meget mere end bare mit kæledyr .

Den dag jeg håbede på aldrig ville komme. kom så idag. :'( det væreste der nogen sinde er og kommer til at ske for mig er at miste min baby Balou. <3
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Mustela

Kondolerer mange gange med dit store tab  :(

R.I.P Balou

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

KariN

Kondolerer mange gange Lea :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Hvil i fred Balou og mange tanker til dig Lea