Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Starshine Ferrets planer 2011

Startet af Starshineferrets, 27. November 2010, kl. 19:43

Malene

Citat fra: Starshineferrets Dato 15. April 2011, kl. 19:34
uppåt går det i alla fall här... 2 veckor lite drygt har det gått och damen väger nu 948 g. Så en ökning med 167 g

:dans: :dans:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato 15. April 2011, kl. 19:34
uppåt går det i alla fall här... 2 veckor lite drygt har det gått och damen väger nu 948 g. Så en ökning med 167 g
Det er godt nok meget, hvor spændende altså.  :) :dans:
Ann Hillerslev.

Lena og Peter


Eliza

Så var han nok ikke helt dum til det alligevel  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

#64
tja who knows... en stor viktuppgång brukar många gånger kunna vara ett tecken på skendräktighet ;) Men ja... eftersom hon gick ner så mycket under parning, så hoppas jag att det är den vikten hon har tagit igen nu..

Men jag har känt små knölar på henne... så helt hopplöst är det inte ;)

Starshineferrets

Idag har Ebony gått halva tiden.... hitills har hon gått upp 260 g... men det mesta är nog hennes egna vikt hon gick ner under löp/parning.
Däremot är jag så gott som 100% säker på att hon är dräktig. Känner knölar i magen, och vulvan har fått "rätt" form :D

Men ja.. det syns inte så mycket på henne ;)








FerretParadise

Fuck hvor er hun altså bare smuk, hver gang jeg ser et billede af hende, så bliver jeg lige overrasket.  <3
Jeg håber virkelig, at hun er drægtig, og at du får det antal hvalpe som du ønsker dig.

Ann Hillerslev.

Eliza

Hun er virkelig smuk.. Jeg er meget spændt på at se hvalpene  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

1,5 vecka kvar för Ebony... hon har hållt en liten paus med viktuppgången sista veckan och ligger nu på ca 1090 g, men hon har börjat få en liten mage...

Min kamera + externa blixt gör det däremot omöjligt att få någon ordentlig bild på den då jag inte kan hålla den längre ifrån och fokusera... så ja... damen ser inte speciellt nöjd ut ;)



Börjat byta päls i ansiktet..


Pickpocketsferrets

Vackraste, finaste, underbaraste Ebony!  <3

Starshineferrets

Ebony har inte visat några tecken på att ha några som helsta planer på att föda den närmaste tiden.. men nu för en stund sedan hörde jag pip och i boet låg två valpar, en hona och en hane... och jag tror inte hon är färdig ännu :D

Masa


Lena og Peter


FerretParadise

Hvor er det bare fantastisk, stoooooort tillykke Sara.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Ihh hvor er det spændende!! Tillykke med de første to vidundere <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.