Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

karma er forsvundet

Startet af tzari, 15. December 2010, kl. 18:49

tzari

Har siden kl 0700 ikke kunne finde Karma så alt tyder på hun er kommet ud af lejligheden på en mystisk måde  :'( Hvis i hører om nogle finde en mellemstandard pige i Odense så kontakt mig lige. Hun er efterlyst hos falck, politi,vagtdyrlægen(der dog ikke gad skrive det ned  :X)  og hos den lokale købmand. Imorgen spørger jeg i børnehaven nåede jeg kke idag da jeg virkelig ikke troede på hun kunne være sluppet ud.

Særlig kendetegn er en knækket hugtand og et "t" på næsen.

Kryds alt for hun bare sover dybt et nyt fantasktisk gemmested jeg ikke anede hun havde  :'(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

åh nej :(

Har du husket at oprette en annonce hos dyrenes beskyttelse og hængt sedler op i hele kvarteret og stemt på dørklokker?
Årsagen til, at Chucky blev fundet i sommers, skyldes i høj grad de sedler der var blevet hængt op i hele byen. Der er meget ofte også en opslagstavle i supermarkeder og dyrehandlere.
Jeg kom selv lidt sent ud af døren efter Chucky. Han var rendt omkring kl. 22 og omkring midnat begyndte vi eftersøgningen udenfor. Men allerede ret hurtigt fandt vi ud af, at han havde været inde i minimum 1 hus. Formiddagen efter gik vi rundt og snakkede med samtlige naboer i området og de var helt utroligt hjælpsomme.
En anden ting vi havde meget gavn af, var at fortælle alle børn om ildere (evt. tage en med) og så fortælle dem at der er en som er væk, børn er rigtigt hjælpsomme og deres forældre også.

Håber sådan at du finder den lille stakkel igen.

lille_jill

Husk forresten at skrive på: gnaverforum, ilderforum og fantasy også.. og så også hvis du er på nogen andre fora som ikke har noget med dyr at gøre. Fx poker-fora eller hvad du nu sidder på.

Katrine

Åhh hvor forfærdeligt, jeg ville helt sikkert spørge nede i børnehaven, de er rigtig søde dernede :)
Krydser for at du finder hende
Ildere: Loppen & Bamse

Rokkie

Håber du finder hende igen  :(

KariN

Krydser fingre for at hun gemmer sig i lejligheden eller at hun kommer hjem hurtigst muligt
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

tzari

Håber virkelig også hun har fundet et sted indenfor at overnatte. Godt nok er hendes vinterpels rigtig god...men 5-10 grader frost overlever hun ikke natten igennem  :'(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Lea

Krydser også fingre for hende. jeg havde personligt splittet lejligheden ad for at finde hende ja undskyld mig men hvis hun kunne gemme sig et sted så led dog det hele igennem ?

Men håber da for jer at hun bliver fundet levende (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Hun skal nok klare det natten igennem, hun er jo i en by og der er masser af steder at komme ind, jeg krydser alt!

tzari

Citat fra: Lea Dato 15. December 2010, kl. 23:18
jeg havde personligt splittet lejligheden ad for at finde hende ja undskyld mig men hvis hun kunne gemme sig et sted så led dog det hele igennem ?

Ja for jeg har kun lige kikket i hængekøje og hendes hule...helt ærligt hvad anser du mig for. Hvad tror du jeg har brugt hele dagen på. Hun er ikke i lejligheden selvom jeg ville ønske hun var det og heldigvis heller ikke død under altanen så havde overlevet faldet håber så hun overlever natten også har været ude og lede flere gange med flere forskellige ildere . 

Ved nogle herinde tilfældigvis hvornår børnehaver åbner?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Sølvsten

Hvor er det synd for dig og Karma. Jeg skal nok krydse alt hvad krydses kan.

Lena og Peter

Vi krydser fingre for at hun finder hjem igen... :(

Katrine

Citat fra: tzari Dato 16. December 2010, kl. 04:21
Citat fra: Lea Dato 15. December 2010, kl. 23:18
jeg havde personligt splittet lejligheden ad for at finde hende ja undskyld mig men hvis hun kunne gemme sig et sted så led dog det hele igennem ?

Ja for jeg har kun lige kikket i hængekøje og hendes hule...helt ærligt hvad anser du mig for. Hvad tror du jeg har brugt hele dagen på. Hun er ikke i lejligheden selvom jeg ville ønske hun var det og heldigvis heller ikke død under altanen så havde overlevet faldet håber så hun overlever natten også har været ude og lede flere gange med flere forskellige ildere . 

Ved nogle herinde tilfældigvis hvornår børnehaver åbner?

Ved 6 tiden, men det har du nok fundet ud af nu
Ildere: Loppen & Bamse

Katrine

Citat fra: Lea Dato 15. December 2010, kl. 23:18
Krydser også fingre for hende. jeg havde personligt splittet lejligheden ad for at finde hende ja undskyld mig men hvis hun kunne gemme sig et sted så led dog det hele igennem ?

Men håber da for jer at hun bliver fundet levende (:

Det indlæg synes jeg godt du kan tage i dig igen, os der sidder ude foran skærmene kan da overhovedet ikke se hvor meget vivian har ledt, så hvad kan hun lige bruge dit indlæg til? - Det synes jeg bare ikke man kan skrive.
Ildere: Loppen & Bamse

FerretParadise

Jeg håber du har fundet hende nu.
Ann Hillerslev.