Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

karma er forsvundet

Startet af tzari, 15. December 2010, kl. 18:49

Anne

Selv om fb gruppen ikke virker, kan folk jo stadig godt poste og linke det i sin satus, det har jeg gjort.

PiaLyng

jeg har gjort som Anne (ja for jeg opdagede Anne's :P )

Men håber virkelig hun snart bliver fundet :(..

PiaLyng

HVOR i Odense er den stukket af fra?

For så vil jeg da lige slå det op i en gruppe jeg er i.. For der er nogen fra odense.

tzari

Citat fra: PiaLyng Dato 17. December 2010, kl. 22:34
HVOR i Odense er den stukket af fra?

For så vil jeg da lige slå det op i en gruppe jeg er i.. For der er nogen fra odense.

Blangstedgaard(æblegrenen) i odense sø. Tak for det
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

tzari

Citat fra: Anne Dato 17. December 2010, kl. 19:40
Selv om fb gruppen ikke virker, kan folk jo stadig godt poste og linke det i sin satus, det har jeg gjort.
tak for det god ide gør jeg også lige selv :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

tzari

hun er fundet blev dræbt af en dansk/svensk under en time efter hun forsvandt så var løbet direkte hen i et andet hus. Ejer aflivede hende med det samme da hunden havde haft godt fat i hende. Vi får hende checket mandag for at være sikker på det er hende , men samme knækkede tand og farve.  :'( 
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

cibatuchsi

det gør mig virkelig ondt at læse :(

lille_jill


FerretParadise

Åh for helvede, det gør mig virkelig ondt Vivian.
Kondolere mange gange.  :(
Ann Hillerslev.

Peewit

Kondolerer mange gange. :(
Det er frygteligt.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

tzari

fatter ikke den slags hunde er lovlige..Den knurrede også af Ivan derfor han spurgte dem om de havde set hende. Ejer havde bare smidt hende ud og ikke indberettiget det  :o :( :@ Ilderen er freddet SKAL det ikke indberettiges ens hund dræber et fredet dyr(forudsat hun var vild).   

Kan man kræve deres hunde ansvars forsikring dækker kremering eller er det surt show når det var i deres have. For at jeg har mistet et avls dyr er forsikring jo ligeglad med  :(

Ihh jeg er sur lige nu var også en terrier ting der dræbte mine forældres Fixfax, hvorfor opdraget folk ikke de bæster  :@
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato 18. December 2010, kl. 14:41
fatter ikke den slags hunde er lovlige..Den knurrede også af Ivan derfor han spurgte dem om de havde set hende. Ejer havde bare smidt hende ud og ikke indberettiget det  :o :( :@ Ilderen er freddet SKAL det ikke indberettiges ens hund dræber et fredet dyr(forudsat hun var vild).   

Kan man kræve deres hunde ansvars forsikring dækker kremering eller er det surt show når det var i deres have. For at jeg har mistet et avls dyr er forsikring jo ligeglad med  :(

Ihh jeg er sur lige nu var også en terrier ting der dræbte mine forældres Fixfax, hvorfor opdraget folk ikke de bæster  :@

Jeg kan godt forstå du er rigtig ked af det det. det er frygteligt. Stakkels Karma.
Men jeg tror ikek du kan få deres forsikring til at dække det fordi Karma ikek var i snor eller i dit eget hjem. Dem der har hunden kanjo ikke vide at en ilder er komem t ind i deres have og skal jo som såddan heller ikke tage hensyn til at en ilder kunen komme til at komme forbi. det er jo deres grund når hunden går i haven.
Og ja terrier er ret umulige på det punkt men igen det er jo ikke en grund til at de ikke må ha den type hund. Det er jo deres instinkt de er avlet til at tage rotter og lign. Så længe ejerne har deres hund i snor når den er andre steder end i haven har de jo gjort hvad de skal for at kunen ha sårn en type hund.

Men det kan jo være ejerne er søde at gi jer noget alligevel... Sagde de ikke undkyld?

Ved ikek om de SKAL indberette det hvis det havde været en vildilder. men de fleste menesker er jo som regel ret uvidende omkring loven når det er sårn noget og de har jo ikek kunen se hun var et kæledyr så de har jo nok bare handlet efter at hun var vild og der ikke var noen der vill savne hende... Tris men der er jo ikek så mange der ved at ilderen kan være et højt elsked kæledyr:o(

Jeg er godt nok ked af det på jeres og Karmas vegne, sikke en stakkel hun skulle dø på den måde. men det er da trods alt godt i har fundet hende så i kan få fred!

R.I.P Karma, kendte dig og du var den skønneste dejlige ildertøs der skulle ha levet et langt og dejligt liv...

SilverDragon

Er ked af det på dine vegne. Men nu ved du i det mindste hvad der er sket med hende og hvor hun er.
Jeg ved ikke med forsikring og sådan, men jeg vil nu godt nok tage hunden lidt i forsvar, det er den natur at dræbe dyr på den størrelse.
Det er ikke noget man sådan kan opdrage sig ud af.

R.I.P Karma :(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: SilverDragon Dato 18. December 2010, kl. 15:22
Er ked af det på dine vegne. Men nu ved du i det mindste hvad der er sket med hende og hvor hun er.
Jeg ved ikke med forsikring og sådan, men jeg vil nu godt nok tage hunden lidt i forsvar, det er den natur at dræbe dyr på den størrelse.
Det er ikke noget man sådan kan opdrage sig ud af.

R.I.P Karma :(
Ja man kan desværre ikke opdrage sig ud af dens naturlige instinkter! og den dansk/svendske er jo avlet til at tage rotter og lign.

tzari

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 18. December 2010, kl. 15:38
Citat fra: SilverDragon Dato 18. December 2010, kl. 15:22
Er ked af det på dine vegne. Men nu ved du i det mindste hvad der er sket med hende og hvor hun er.
Jeg ved ikke med forsikring og sådan, men jeg vil nu godt nok tage hunden lidt i forsvar, det er den natur at dræbe dyr på den størrelse.
Det er ikke noget man sådan kan opdrage sig ud af.

R.I.P Karma :(
Ja man kan desværre ikke opdrage sig ud af dens naturlige instinkter! og den dansk/svendske er jo avlet til at tage rotter og lign.

Så kan man checke sin have og hegne den ordentlig af, der er en del vilde dyr og frie katte i området. Og man kan godt opdrage sig ud af hunden står og knurre og skal tages op for ikke at ryge på min kæreste fordi han lugter af ilder.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner