Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Minnie og Dark Crystal Ferret Ramses Anubis 2011

Startet af Lena og Peter, 26. December 2010, kl. 20:20

Lena og Peter

og

Af farver forventer vi vildtfarvet og chokolade
Aftegninger og angora kan forekomme

Mor:
Frettchenkinders Minnie er født d. 1/7-2009 i Tyskland. Da vi købte hende var hun chokolade farvet, men er siden gået hen og blevet standart.
Hun er købt til at blive brugt i avl, og vi glæder os rigtig meget til hendes første kuld, som gerne skulle komme i år.
Opdrætter: Frettchenkinder ( Tyskland )

Far:
Dark Crystal Ferret Ramses Anubis er født d. 16/5-2010 og er en dejlig stor han på ca. 2.000 gram. Han har et utroligt dejligt temperament.
Ramses er købt hos Maria og Robert, som har Dark Crystal Ferret. Vi glæder os rigtig meget til at se, om vi skulle være så heldige at der skulle komme et par chokolade hvalpe ud at dette kuld... Man har vel lov at håbe...  ;)

Vi er helt sikker på at hvalpene vil være egnet til førstegangs køber.

Hvalpe sælges med:
En hvalpepakke med det mad som hvalpen er vant til.
Stamtavlen
Kontrakt.
En lille ting som din hvalp kender fra sin tid hos os.
Og en lille gave til hvalpen.

Hvalpene vil alle være sundhedstjekket og chippet.

For mere info, kig på vores hjemmeside, hvor der også er flere billeder:    www.ilderbanden.dk


KittAnderson

uuuh spændende kuld :) glæder mig til at se om der kommer nogle chokolade :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

lille_thor

ja for søren rigtig spændende.. ku da godt overveje at blive skrevet op til en hvalp fra det kuld  :ja:
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

SilverDragon

Nå... chokolade ildere.. De er bare så søde. Hvis de så lige kan få deres forældres temperament så vil det bare være fantastisk

Lena og Peter

Citat fra: SilverDragon Dato 27. December 2010, kl. 09:39
Nå... chokolade ildere.. De er bare så søde. Hvis de så lige kan få deres forældres temperament så vil det bare være fantastisk

Det ville være rigtigt dejligt... Vi håber da, at det bliver nogler rigtige dejlige banditter...  :D


Lena og Peter

Så er Minnie gået i løb, og nu venter vi bare på at vi kan komme hjem fra Norge... :dans:

Lena og Peter

Så er Minnie blevet parret op.

Så nu er det bare at vente 42 dage, og så krydser vi fingre for at der kommer nogle rigtig dejlige hvalpe...   :dans:

Miliah


Dark Crystal Ferret

Citat fra: ilderbanden Dato 17. Marts 2011, kl. 20:44
Så er Minnie blevet parret op.

Så nu er det bare at vente 42 dage, og så krydser vi fingre for at der kommer nogle rigtig dejlige hvalpe...   :dans:

Ihh hvor lækkert. Så blev Ramses lidt mindre uskyldig :lol: ( skulle jeg sige fra Robotten :P)
Jeg kan da slet ikke vendte til at se hvad der kommer ud af det her skønne par. Glæder mig helt enormt til at se de små Ramses/minnie kloner :love:

Lena og Peter

#10
Lige et par billeder af Minnie  -  med 146 gram mere på sidebenene...  :dans:




FerretParadise

Det sidder ikke på sidebenene, men i maven.  :P
Jeg gætter på 10 hvalpe, og skrive nu ikke selv 6 stk, for så skriver jeg bare 11.  :lol:
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvis man nu gætter præcis rigtig antal hvalpe, får man så en gratis hvalp :P

alvin

Sikker en kæmpe mave.
Der blive mange skøne hvalpe <3

www.fraekkefritter.dk