Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Awesome & Skay

Startet af Wolter, 26. Februar 2011, kl. 16:51

Wolter

Jeg har fået taget nogle billeder af min ilder Awesome og min dukke Skay. (som betyder SKY og skal udtales på engelsk)
Awesome er den med mest energi og har altid gang i et eller andet! Men her sidste dag, var han blevet en smule træt, og var derfor nem at tage billeder af! Så imens han halvsov, fik jeg taget billeder.. :P

Jeg har ikke redigeret billederne, og de blev ikke så gode, fordi Awesome er lidt utoldmodig..
og fordi der ikke var så meget strøm på kameraet ^^;

Jeg har lagt billederne herind og ind på Resin Garden, et forum for dukkeejer  :D
-> http://resingarden.forumotion.net/t3869-awesome-skay


























BONUS

Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

AlisVolatPropiis

Åh Awesome er fantastisk :D og haha håber ikke han æder en dukke på et tidspunkt o.O *G*

lille_thor

See vor er de fine. Pas på de ikke stikker af med dine fine dyre dukker en dag.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_thor

Skal du ikke ha lavet en af dine gode storry med dem ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

KittAnderson

holy fuck.
Jeg troede de dersens dukker var menneske størrelse, så blev totalt forvirret :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng

Hvor er Awesome deeeeejlig at se på :$.

Bawa

aawww, jeg elsker skay!!! <3
og hvor er det bare nogle dejlige billeder :D
awesome nyder tilværelsen, æhæhæ

Barky

Det er faktisk nogen temmelig sjove billeder du har fået taget... :D Gratz
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Minority ferrets

Fede billeder søde :D Næste gang jeg kommer på besøg - for det gør jeg!! xD Skal jeg se dine dukker :D De er monster fede! Og hvor er Awsome da awsome  <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Lena og Peter

Hvor er de bare dejlige... Skønne billeder.. :)

Shamua

Fedt billede det sidste af Skay og Awesome! :D

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg synes det andet sidste billede af dem sammen er skide dejligt.  :)
Ann Hillerslev.