Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Falck abonnementet for Kæledyr

Startet af Dark Crystal Ferret, 30. Marts 2011, kl. 22:01

Anne

Jeg tror også sjællændernes dyrlæger er billigere end min heroppe, selv om min er dygtig. men jeg tvivler på at falck vil køre mig fra Aalborg til Kbh hver gang jeg skal have et dyr tilset  :lol:

Stephanie

Da jeg oprette mig spurgte jeg om der var begrænsninger på hvor langt de ville køre. Og der fik jeg at vide at det var der ikke.

Men alt hvad der er af udgifter udover benzin skal man selv betale, så en brobizz er ikke med i abonnementet.

Amazing Ferret


Louise Cecilie

Bum bum :)
Så er det bestilt <3 - Elsker at bestille noget også få det godt bagefter fordi jeg ved det handler om mine dyr <3<3

Dark Crystal Ferret

Vi har også brugt vores to gange nu, og jeg er virkelig glad for det.
Jeg syndes det er en rar ting at have i baghånden hvis alt andet glipper og det bare skal gå hurtigt. Især nu vi ikke selv har en bil. :)

Louise Cecilie

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 21. November 2011, kl. 21:45
Vi har også brugt vores to gange nu, og jeg er virkelig glad for det.
Jeg syndes det er en rar ting at have i baghånden hvis alt andet glipper og det bare skal gå hurtigt. Især nu vi ikke selv har en bil. :)

Okay :) Tror også at jeg bliver glad for mit, så behøver jeg ikke og få min mand til at tage fri fra arbejde, så kan jeg selv komme der op :)

- Det er rigtig rart og ha hvis man ingen bil har :) - For bus må man jo ikke komme i med sådan nogle dyr selvom at de er i transportkasser..
Men det vil jeg nu heller ikke byde mine :)

Anne

Man må nu godt køre bus med ildere, hvis buschauffører siger andet så er det hjemmeopfundne regler. Jeg har ofte rejst i både bus og tog med mine før i tiden.

Amazing Ferret

Citat fra: Louise Cecilie Dato 21. November 2011, kl. 22:54
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 21. November 2011, kl. 21:45
Vi har også brugt vores to gange nu, og jeg er virkelig glad for det.
Jeg syndes det er en rar ting at have i baghånden hvis alt andet glipper og det bare skal gå hurtigt. Især nu vi ikke selv har en bil. :)

Okay :) Tror også at jeg bliver glad for mit, så behøver jeg ikke og få min mand til at tage fri fra arbejde, så kan jeg selv komme der op :)

- Det er rigtig rart og ha hvis man ingen bil har :) - For bus må man jo ikke komme i med sådan nogle dyr selvom at de er i transportkasser..
Men det vil jeg nu heller ikke byde mine :)

Du må altså godt komme med busser og dyrene tager nu ikke skade af at komme med bussen

Louise Cecilie

Okay, når jeg har prøvet så fik jeg at vide at de ikke måtte komme med.. :-O

Kunne bare forestille mig at de måske kunne blive mere stresset ved at komme ud og kører med offentligt transport end at man selv kører :)

Amazing Ferret

Citat fra: Louise Cecilie Dato 21. November 2011, kl. 22:58
Okay, når jeg har prøvet så fik jeg at vide at de ikke måtte komme med.. :-O

Kunne bare forestille mig at de måske kunne blive mere stresset ved at komme ud og kører med offentligt transport end at man selv kører :)

Mine plejer bare at sove og så længe man bare lader dem være i transportkassen, ja så er de som regel rolige

Louise Cecilie


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Min erfaring er at der skal en del for at stresse en ilder ;)

selvf. er der nogle dyr der bliver virkelig let stresset, men en "normal" ilder sys jeg der skal meget til før de bliver stresset. De er jo som regel mere nysgerrige og eventylystne! Sårn er mine i hvertfald, bortset fra gamle bandit, men han er os bare lidt ved siden af alle de andre :)

Minority ferrets

Altså nu kører mine tit med mig i bus. Jeg har endnu ikke oplevet at andre end Marlon er blevet stresset - dette er kun fordi kan bliver køresyg det bette pus :( Han vil blive lige så stresset af at køre i vores egen bil. Mine erfaringer er at hvis du er rolig er de også. Jeg har ofte taget mine med i bus fra vejle til kolding og tilbage eller fra Vejle til Billund og tilbage. De synes faktisk det er helt fint at ligge i tasken eller på mit skød mens vi kører. Lucifer sidder og kigger ud af vinduet og han elsker at køre i både bus og bil :)
Jeg har kun en enkelt gang oplevet at de ikke ville have os med i bussen og det var damen der sad og snakkede med buschaufføren som mente de var klamme og prøvede at overbevise ham. Det eneste han sagde var "nu slipper du dem vel ikke løs herinde" >.< hehe... Jeg svarede bare nej og så begyndte hende damen at snakke om hvor mine forældre dog var henne sidden jeg var sådan og havde sådanne skadedyr - jeg er gift!!!!!!! Damen sad i pels og jeg pointerede lige for hende at det faktisk var bedre at have dem med levende og at når deres små hjerter banker giver de faktisk mere varme end de kolde små hun havde sat sammen til en jakke :) Buschaufføren smilede til mig og jeg gik ned og satte mig med Santo, Lucifer og Willow :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Stephanie

Citat fra: Louise Cecilie Dato 21. November 2011, kl. 22:54
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 21. November 2011, kl. 21:45
Vi har også brugt vores to gange nu, og jeg er virkelig glad for det.
Jeg syndes det er en rar ting at have i baghånden hvis alt andet glipper og det bare skal gå hurtigt. Især nu vi ikke selv har en bil. :)

Okay :) Tror også at jeg bliver glad for mit, så behøver jeg ikke og få min mand til at tage fri fra arbejde, så kan jeg selv komme der op :)

- Det er rigtig rart og ha hvis man ingen bil har :) - For bus må man jo ikke komme i med sådan nogle dyr selvom at de er i transportkasser..
Men det vil jeg nu heller ikke byde mine :)

Man må godt have dem med i både bus og tog. Dog kan man blive bedt om at stå af hvis de er til gene for andre passagerer (og det har de ret til at gøre) Har dog aldrig oplevet at blive bedt om at forlade hverken tog eller bus, heller ikke dengang Dirch stank af våd hund fordi jeg var nødt til at køle ham ned med vand da aircondition i toget var røget og han virkelig døjede med varmen. Istedet oplevede jeg personalet som værende bekymret om han var okay.

Louise Cecilie

Det gik ham jeg skulle med ikke med til, jeg måtte slet ikke komme ind, men nu vil jeg slet ikke byde mine dyr det, de bliver kørt enten med falck eller af os selv :)