Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

farvel trølletøsen

Startet af katja, 4. April 2011, kl. 16:33

katja

i dag skulle vi til dyrelægen, du skulle have fjernet hvalpene da du havde en kraftig underlivsbetændelse

alt gik godt du vognet af narkosen, og havde det efter omstændighederne helt fint, du puttet i  sofaen sammen med mig, men var meget træt

så jeg puttet dig i buret i et varmt tæppe, 45 min senere ville jeg kikke til dig, du lå som du sov, så jeg ville lige vække dig og nusse lidt med dig

men desvære du sov ikke, du fulgte dine hvalpe til regnbuen,det gør mig ondt, havde håbet du ville blive her lidt endu, men sådan skulle det ikke være


sov godt min lille pige, om lidt vil jeg gå ud og begrave dig, sammen med din ynglingsbamse

du vil blive savnet, du var noget helt specielt,sov sødt min lille piige


ejer af 7 dejlige trolde,

lille_jill

Kondolerer :( hvor er det tragisk..

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

lille_thor

Kondulere vor er det sørgelig  :'(
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Eliza

Øv hvor er det trist at høre  :( nu havde jeg lige troet hun klarede det helt fint.. forstår faktisk ikke helt hvorfor hun døde.. men kondolerer mange gange..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Soelberg`s SUN ferret


Lena og Peter

 :( Vi kondolerer rigtig mangen gange... Det var da en rigtig kedelig tråd at se... Her troet jeg lige at hun havde klaret det.. Det går os så ondt..  :(

Dark Crystal Ferret

Ej, det er bare ikke sandt..
Ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Hvor er jeg bare ked af at høre det...  :'(
Kondolerer mange gange.

mette11


cibatuchsi

åh nej Katja. det gør mig så inderligt ondt :(
R.I.P

Lenac

xoxo Malene <3

FerretParadise

Puha hvor forfærdeligt altså, kondolerer mange gange.  :'(
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Åhhhh hvor tragisk  :(
Dette må bare være det værste når man skal have hvalpe. Én ting er at man kan miste hvalpene, men tæven, det er bare så tragisk  :(

Tænder et lys for hende og hvalpene  :(

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line