Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sov sødt, vores lille Lus.

Startet af Mewz, 13. April 2011, kl. 11:09

lille_thor

R.I.P lille lusen.  Hils på den anden side af regnbue broen
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Soelberg`s SUN ferret


ilderhjemmet

Fik helt tårer i øjnene  :(

Mange varme tanker og kondolancer herfra

RIP Lucifer
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

tzari

Føler virkelig med dig ikke sjovt at sige farvel  :( Er glad for at høre det var det helt rigtige alderdoms hjem jeg fandt til ham og hans søste og han gav dig nogle gode år. Jeg kan virkelig høre han er højt elsket  <3 tænder et lys for den dejlige dreng og håber hans søster hurtigt er oven på igen  :'(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill

Hvil i fred lille fine ven :(

mange kondolancer herfra.

Louise V


Stubba

Hold da op .. Jeg sidder med tårer i øjnene, og kendte ham ikke engang.

Jeg kondolere mange gange :( .. Men det er godt, at han nu har fået fred.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

NemoToft


Anne

Åh, jeg kunen slet ikek lade være med at begynde at græde da jeg læste dit indlæg.

Det er bare så tydeligt hvor ked af det du er og hvor meget du elskede ham, og det gør bare så ondt :'(

I gjorde alt hvad i kunne for ham, og han havde det så godt hos jer. Det gør mig virkelig bare så ondt :(

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Emils far

Sidder med tårer i øynene da jeg læste om din kære ilder...og hvad der var galt med ham. Håber at du om nogen tid kan finde glæde ved minnene om ham, selv om det er hårdt lige nu.

mvh.
Lars

Mewz

Tusind tak for jeres mange søde ord. De rør mig virkelig!

I går aftes tændte vi lys for Lusen. Et fra mig, et fra min kæreste og et fra Freja. Og så fik vi snakket ud om det hele, hvilket jeg var alt, alt for ked af det til, i forgårs, da det skete.
Det var rart at få sat ord på alting, og vi er begge glade for hvordan det hele er endt, når det nu skulle være.
Er glad for at vi har haft Lone på sidelinjen, mens det stod på, og for at vi får hans urne, så vi selv kan begrave ham og vide, hvor han ender.
Vi savner ham forfærdelig meget og føler et kæmpe tomrum herhjemme, men prøver at acceptere tanken om, at der ikke var mere at gøre, og at det eneste rigtige var at gøre en ende på hans smerter. Men det er hårdt. Virkelig hårdt stadig.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!