Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Peanut 5 år

Startet af Amazing Ferret, 6. Maj 2011, kl. 00:01

Amazing Ferret

Jeg undskylder for den lange tråd  :fnis:

Jeg vil nok sige at jeg har glædet mig til denne dag  :D
Og jeg vil gerne indrømme at jeg aldrig troede Peanut ville nå at blive 5 år. Han har jo ikke ligefrem den bedste tavle. Og han har det sidste år skrantet en del og har nu også fået insulinoma  :(
Men han er her endnu og jeg elsker ham mere og mere for hver dag der går  <3
Han er mit hjertebarn og betyder ALT for mig <3 <3

Jeg fik Peanut hjem da han var blot 4 uger pga hans mor ikke have nok mælk. Der var 5 hvalpe i kuldet, men han er den eneste overlevende.
Jeg opflaskede ham, sørgede for han fik pruttet og tisset og ellers prøve at gøre ham tryg. Den første dag hjemme græd han i 3 timer – det var så hjerteskærende, men det var nødvendigt at tage ham fra sin mor for at han kunne overleve

Den dag i dag er og bliver han min dreng. Han er ikke specielt glad for fremmede hehe - de skal helst bides og tygges i  :fnis:

Her er lidt billeder fra da jeg fik ham og til nu

4 uger



Dagen efter - spisetid


Og så faldt man i søvn efter maden


ca 6 uger


Så blev man træt af at spise


Ca 2 år


Efter vi flyttede til Jylland


Fra DIU 2010



Og nogle af de nyeste jeg har af ham








Anne

Haha det er da en sjov bib han har :P

Stort tillykke med ham, hvor er det alligevel vildt at han er fyldt 5 år!

Cille

Stort tillykke til ham
Håber han får lang tid endnu, og at han bliver glad for sit nye hjem, så han også kan opleve en fødselsdag der :D
han kan bare vente sig til du flytter herop...så skal jeg nok komme og nusse ham (og min kæreste sammy :fnis:)

:tillykke:

Shamua

Tillykke med din meget fine dreng. Jeg er glad for han stadig er her, det er tydeligt at du elsker Peanut og han er noget helt specielt for dig. Er glad for du stadig har ham og at han har det godt :)

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Anne - Det er ny mode  :fnis: og ja det er vildt han er blevet 5 år

Hanne - hehe jeg tror han vil elske at blive nusset og det vil Sammy helt sikkert også  :fnis:

Marianne - Tak og ja han betyder alt for mig <3


lussingen

Tillykke til Peanut. Jeg bliver altid så glad, når jeg ser ildere, der runder de 5 år :) Jeg er sikker på han priser sig lykkelig over at du overtog ham som lille, for det er tydeligt at se/høre at han er elsket <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Stort tillykke med ham.  :tillykke:
Ann Hillerslev.

KariN

Stort Tillykke med ham Erika :D

Sikke en fin stribe han havde over ryggen som hvalp :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Stort tillykke Peanut din smukke dreng.

Det er sjovt som ham og Benny har udviklet sig ens. Benny havde også den stribe hen ad ryggen da vi fik ham og er helt hvid nu med lidt mørk hale. Benny er bare ikke så smuk nu som Peanut.

Lena og Peter


mette11

Tillykke med den store, dejlige dreng  :surprise:

Amazing Ferret

Tak for de søde ord om min dreng  <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

alvin

Tillykke med fødselsdagen Peanut  :gave:

www.fraekkefritter.dk

Mustela

Stort tillykke Peanut, din dejlige dreng  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior