Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Farvel min dreng

Startet af Lenac, 31. Maj 2011, kl. 18:06

Lenac

I dag var dagen hvor jeg måtte sige farvel til min dreng efter et langt sygdomsforløb.
Min eneste trøst er nu at han ikke længere har det dårligt eller har ondt.
Det startede for en måned hvor han begyndte at gå sjovt og ikke hverken spise eller drikke ville han, så huhej afsted til dyrlægen med os, han blev indlagt i 4 dage hos den hvor de påbegyndte behandlingen af ham.
Da vi fik ham hjem igen fortsatte vi med pincelin kurren hvorefter vi så skulle komme tilbage med ham til et tjek-up.
Her viste det sig så at han havde testikkelkræft som de fjernede ved at kasterer ham.
Herefter fik han det bedre og begyndte da også at tage på igen, men så i weekenden stoppende han med at drikke og spise igen og jeg fik han kun til at spise og drikke ved at fodre ham og give ham væske via en pipette.
Så efter at vi igen var ved dyrlægen blev vi alle enige om at der ikke var mere at gøre for ham og det mest humane ville være at ende hans lidelser...

Han var min første Ilder og blev kun 3 år gammel, men han vil altid blive husket som den kærlige og puttesyge dreng han var.
xoxo Malene <3

AlisVolatPropiis

Kondolerer :( det er alt for tidligt :(

lussingen

Kondolerer :( Det gør mig ondt at du har mistet din dreng, men som du selv skriver, så er han et sted nu, hvor han ikke har ondt.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Kondolerer :( Det gør så ondt.

Eliza

kondolere mange gange  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mustela

Mange kondolancer herfra også  :(

R.I.P

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Louise V


KariN

Kondolerer mange gange
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ninaliv


Minority ferrets

Kondolerer mange gange :(
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Line


Lena og Peter

Vi kodolerer.. :(

R.I.P.

Lenac

Tak alle sammen...
Det at være dyreejer betyder jo desværre at man nogle gange må tage nogle hårde beslutninger, jeg har ikke fortrudt at han blev aflivet for han var virkelig syg, men det er aldrig sjovt.
Selvfølgelig ville jeg da helst have min lille Bosse-dreng hos mig, men det havde været egoistisk af mig at sende ham gennem flere behandlinger som muligvis kun havde givet ham en måned mere, han havde allerede været ved dyrlægen 5 gange før hans sidste besøg.
Jeg håber bare han har fundet fred der hvor han er nu...
xoxo Malene <3

Cille


alvin


www.fraekkefritter.dk