Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Farvel min elskede Blaster

Startet af Søger ilder (Blaster), 27. Juni 2011, kl. 16:01

Søger ilder (Blaster)

Ja nu kommer dagen hvor jeg må tage den tunge beslutning at gøre en ende på dine lidelser. Du er ellers glad lige nu. Du hopper omkring mig og båtter men jeg ved godt at det kun er fordi du er på smertestillende. Du har kræft i blæren og det har spredt sig til dine lunger også. Jeg ved du har store smerter når du ikke er dopet så jeg må give dig fred nu.

Vi har rigtig hygget i dag min lille skat. Vi har leget med poser og tennisbolde og du hygger dig. Nu får du snart et lille stykke agurk som du sådan elsker men ellers ikke må få. Men i dag under jeg dig alt skat  :'( Om under en time er du her ikke mere, jeg får tårer i øjnene når jeg tænker på det. Min lille mus, lille fessor. Jeg håber du får det godt på den anden side, du vil aldrig blive glemt det er sikkert. Du har den største plads i mit hjerte <3

Sov godt min skat :'( Jeg elsker dig  <3

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Anne


mette11


Lena og Peter


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret


Chanette


Cille


Søger ilder (Blaster)

Takker, men hvor er det hårdt at sige farvel, især fordi jeg synes 3 år er alt for tidlig en alder for ham at dø i. Nu er han heldigvis blevet begravet og har fået en fin sten så jeg altid vil kunne finde ham. Sov sødt min lille engel. :'(

Shamua


Vh. Marianne

mette11

Citat3 år er alt for tidlig en alder for ham at dø i
Det er det også  :( Men nogen gange er der bare ikke andet at gøre desværre  :( Det er skide uretfærdigt.

NemoToft


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3