Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Farvel Kirby

Startet af Amazing Ferret, 17. Februar 2009, kl. 22:48

Amazing Ferret

Jeg ved ikke hvor mange af jer der kan huske 2 ildere jeg havde ved navn Kirby(silver) og Kumari(vildtfarvet)

Men Kirby er desværre draget over regnbuebroen her til aften  :'(
Ejeren kom hjem fra arbejde og så at Kirby bare lå og ikke rørte sig. Han blev taget til Valby Dyrehospital hvor de fandt ud af at han havde lavt blodsukker og ingen følelse i bagbenene. På vej til hospitaler fik han kramper.
Han blev indlagt og fik drop og han begyndte at få det lidt bedre, men da de ville tage en blodprøve, gik han i krampe og hans lille hjerte stoppede med slå :cry:

Så den lille tosse Kirby som altid var glad og hoppede rundt som en vanvittig har nu forladt os....hvil i fred smukke  :'(

Her er en lille video med Kirby og Kumari(som forøvrigt blevet stjålet fra ejer i november sidste år)


lille_jill

Hvil i fred Kirby  :'( Du var nu en skæg fætter..

Emmadyhr

Søde søde Amazing ..Det er først da jeg ser den film jeg bliver klar over jeg kender den lille fyr.
Jeg kan kun føle med dig.Han var virkelig sådan en sød og smuk dreng.Det er virkelig en sørgelig tid vi er inde i for tiden syndes jeg ,med syge dyr og efterhånden også mange der desværre dør..Det er synd for dig det lige går ud over dig igen nu.stort bamse knus og trøste knus til dig herfra. :tvangskram:
Vi vil tænde et lille lys for en meget smuk silver dreng som altid vil være savnet hos rigtig mange ilderfolk..Knus Emmadyr og alle mine ilderdyr :)

Amazing Ferret

Jill>>> Tak

Maria>>> Tak for de søde ord søde

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Winther Ilderen


Amazing Ferret


DarkGirl

Kondolerer mange gange. :'( :'( :knus: :knus:

Soelberg`s SUN ferret


kondolerer mange gange Erika. Stort trøstekram til dig  <3

Julie


Amazing Ferret