Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sov godt elskede Mikka <3

Startet af Shamua, 26. Juli 2011, kl. 14:57

Louise V

Kondoler mange gange  :(
Det er så sørgeligt når de rejser fra os..

Vi køber os en glæde, men desværre også en sorg  :(

God rejse over Regnbure broen Mikka <3

Chanette

 :'( Sidder her og tudbrøler... Føler virkelig med dig...  :'(

NemoToft


Shamua

#18
Mange tak for jeres søde ord alle sammen  <3

Lussingen: Ja, Mikka fandt også noget chokolade i bilen! Det har jo altid været strengeste no go! .. Men han fik lov at smage  :-$

Cille: Ja, Mikka ELSKEDE at være hjemme hos dig. Han ejede jo det hus  :fnis: Og du er jo nok den der kender Mikka bedst udover os selv. Han elskede jo også dig  :love: Det er hårdt at være oppe hos dig, fordi alting alle steder minder mig om ham. Men sådan er det. Og jeg er glad for at der er så meget der minder om ham. For så vil han altid være her!

KariN: Tak, og ja.. Der er rigtig mange. Som vanligt kommer det i "bølger". Håber snart det slutter igen!

Line: Tak, og tak for hjælpen i dagene op til. :)

Tak Jill  <3

Ilderbanden: Mange tak, og tak for din/jeres støtte gennem alt det her lort. Det er rart at have nogen man kan ringe til og bare være i træls humør over for, og så der bare er fuld forståelse og støtte. Så tusind tak <3
Ja, han var en lille tøs.. I hvertfald Anna på julefrittevitten :fnis: "En perfekt tæve!!! .. Ej, er han en dreng" :fnis:
Jeg håber også de har mødt hinanden der oppe, for han kender ikke rigtig nogen døde venner. Så det er da en rar tanke :)

Stephanie: Mange tak :) Ja, han fik også omvendt mig! Grunden til at jeg valgte ham, var fordi han lignede en bamse i annoncen. Dengang viste jeg ikke der var noget der hed angora :fnis: Ville egentlig ikke have en albino... Men det blev ham.. Og nu er det bedste jo albinoer! :love: Ja, de billeder fra i vinters er skide gode! Han var så flot i sin vinter pragt :)

Dyrenørden, tak!

Ann: Mange tak, og det var så lidt. Synes de skulle med. Han så så fredfyldt ud. Han var smuk, selv da han var væk  :-$

Julia: Ja, du har ret. Og tiden går langsomt.

Mette11: Ja, det er en stor trøst for os, at han havde det nogenlunde da han kom af sted. Jeg har længe planlagt, at han bare skulle have så meget olie som han ville have, indtil han faldt i søvn. Nå det nu endelig skulle være, så blev det helt perfekt. Både da han skulle sove, og hans begravelse. Men hold op hvor er det hårdt at miste sine børn :'(

Miliah, tak!

Malene, ja du har jo kun mødt ham kort et par gange, men tak alligevel :)

Katrine <3 Tusind tak til dig. Du har været den største hjælp og støtte gennem den sidste måned :'( Jeg er ked af at det også måtte overgå dig. Men vi har jo heldigvis hinanden at snakke med :) Du har jo også mødt den lille Mikka trold et par gange, og jeg ved du holdte af ham.. :love: Og tusind tak for alt din hjælp. Den var uvurderlig! <3 Og du har helt ret. Han var højt elsket af os, det er de jo alle. Men han var den første, og den første er noget specielt. Vi savner ham som en i helved, men jeg trøster mig med en billedserie af Mikka med trithår og et frisk blik der tigger godbidder på den hjertepude jeg selv har lavet til dem. Det var noget af det bedste! Og ja, som jeg skrev til Peter, så er det rart hvis de hopper rundt sammen der oppe, hygger sig, sover i bunker som de elsker. Så har de da hinanden :)

Tak Louise, ja det er desværre en del af det at have dyr. Vi kommer til at holde så ufattelig meget af dem, og det gør så ondt når de forlader os. Så er de bare væk. Men det er en del af det.. Desværre :(

Chanette og NemoToft: Mange tak!

Vh. Marianne

Bawa

Du havde en fantastisk personlighed. Du var altid glad og hengiven. Du elskede din madmor og din madfar ligeså højt som de elskede dig.
Der var aldrig problemer med dig! De gange jeg passede dig og 'søster'-Venus var ren fornøjelse. Jeg kommer sådan til at savne dig, kære Mikka.

Mine tanker har været hos dig, Marianne, lige siden du ringede og fortalte at nu var det tid <3

Shamua

Citat fra: Bawa Dato 27. Juli 2011, kl. 11:12
Du havde en fantastisk personlighed. Du var altid glad og hengiven. Du elskede din madmor og din madfar ligeså højt som de elskede dig.
Der var aldrig problemer med dig! De gange jeg passede dig og 'søster'-Venus var ren fornøjelse. Jeg kommer sådan til at savne dig, kære Mikka.

Mine tanker har været hos dig, Marianne, lige siden du ringede og fortalte at nu var det tid <3
Tak Anja  <3 Og jeg ved det godt  :love: Tusind tak fordi du hjalp mig den dag :( Du hjalp mig ufattelig meget. Du hjalp mig til at få samlet mig sammen, og få gjort det rigtige. Tak ven  <3

Vh. Marianne

Eliza

Åh det var slet ikke sjovt at få bekræftet det som jeg virkelig håbede var noget jeg havde misforstået på nogle af de indlæg der har været på det sidste. Du skrev jo selv til mig at det gik bedre med den medicin, men det er desværre bare ikke altid nok  :(

Jeg er rigtig ked af det på dine vegne for jeg er slet ikke i tvivl om hvor meget han betød for dig/jer, det er der nok ingen på forum der er.

Kondolerer rigtig mange gange..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret

Kondolerer rigtig mange gange Marianne.
Jeg er virkelig så ked af det på jeres vegne.
Jeg ved hvor hårdt det har været for jer, og jeg er imponeret over hvordan du(marianne) har kunnet stikke den sidste sprøjte i ham og kunnet overvære hans obduktion efterfølgende.
Det er virkelig flot og viser hvor meget du holdte af ham og ønskede at være der for ham.
Jeg sender mange tanker og knus

Mimse-mia

Selvom jeg godt vidste du var væk tænkte jeg ikke videre over det indtil jeg læst dette   :'(

Nu sidder jeg og stortuder på dine og din madmors vejne :(

Hvorfor skulle du også forlade denne verden på den måde :( Mit hjerte og jeg græder for jer alle sammen :(

Sov smukt dit vidunderlige væsen  :'(
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Shamua

Eliza: Mange tak, ja han fik det bedre.. Men det var kun et spørgsmål om tid. Så fik han det skidt, og så gik det hurtigt :(

Maria: Tak, ja.. Du forstår det. Andre der har kommenteret det har sagt, jeg forstår ikke du ville det, det må da ha været hårdt. Og tværtimod, der var ikke noget hårdt ved det. Det gav mig ro at se skaden. Før da kunne jeg ikke få ro, og vide at jeg havde gjort det rigtige. Og ja, jeg ville være der for ham. Jeg ville sende ham videre. For han var min.

Mange tak Mia <3

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

#25
Citat fra: Shamua Dato 27. Juli 2011, kl. 19:27

Maria: Tak, ja.. Du forstår det. Andre der har kommenteret det har sagt, jeg forstår ikke du ville det, det må da ha været hårdt. Og tværtimod, der var ikke noget hårdt ved det. Det gav mig ro at se skaden. Før da kunne jeg ikke få ro, og vide at jeg havde gjort det rigtige. Og ja, jeg ville være der for ham. Jeg ville sende ham videre. For han var min.


Jeg syndes det er inponerende flot. Jeg ville ikke have haft styrken til det må jeg indrømme. Så jeg har fuld respekt for du har kunnet det.
Og med hensyn til aflivning af ens elskede kæledyr, så er det altid en privat sag hvordan man vælger at gøre det. Det er vigtig man giver sig selv lov at at gøre disse ting som man selv har det bedst med det. Og så man ved man kan leve med det efterfølgende. Der er så mange tanker forbundet med en aflivning af de små elskede totter.
Hos mig har jeg fået dem kremeret, og der har jeg skrevet et brev og fået brænd med, med alle mine følelser og tanker til dem. Og så er de blevet brændt med deres tæppe og gerne deres yndlings legetøj - en bamse eller lig. Så har jeg urnen i min vinduskarm nu og ved mine følelser for dem ligger inde hos dem i urnen og så self også i mit hjerte.

Men jeg tror bestemt Mikka har haft det godt med at forlade denne verden på den måde du gjorde det for ham. Og jeg syndes det var flot den måde du har valgt at være der for ham til det aller sidste.

Shamua

#26
God saw you getting tired and a cure was not to be. So he put his arms around you and whispered "come with me". With tearful eyes I watched you and saw you pass away, although I loved you dearly I knew u couldn't stay. A golden heart stopped beating, hard working paws at rest. God broke our hearts to prove to us, He only takes the best. I miss you every day :'(

Vh. Marianne