Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Sov godt ♥

Startet af Lyspunkt, 11. August 2011, kl. 16:12

Lyspunkt



I går eftermiddags sagde vi for første gang farvel til et kæledyr. Gammelmanden skulle tage vores debut - en kedelig debut. Vi blev kun bekræftet i vores mistanke, da vi besøgte Claus til den årlige vaccination af dem alle 4. Vores gamle 'vise' mand fik lov at falde i en dyb søvn i mine arme, med mine tårer dryppende ned på hans nøgne krop, imens madfar sad ved vores side med lige så våde øjne. Det var en meget fredfyldt oplevelse, en oplevelse vi aldrig vil glemme.

Gammelmanden havde kræft, tabt al sin pels og en mave fyldt med væske. Ikke alverdens operationer, implantater osv. ville have hjulpet ham. Vi er afklaret med beslutningen. Men hold op hvor er han allerede savnet! Det var værst i aftes, hvor der kun var 3 at putte og til morgen, hvor vi som rutine har, at tage dem alle ud og sidde og nusse med hver og en. Han manglede. Han mangler. Jeg mangler hans trasken rundt på gulvtæppet (deraf navnet Gammelmand) - jeg mangler hans humør, hans vise øjne, hans snigen op i sofaen fordi 'nu skal der altså puttes' - alt mangler. Også hans 'æden sofa' - selvom han ikke måtte, så kommer det også til at mangle. Jeg kunne blive ved.

Tidligere i dag, havde jeg en 'uheldig' oplevelse. Jeg sidder og skriver om Gammelmanden på min blog - og imens jeg sidder og kæmper med tårerne, så bliver Ozzy Osbournes 'Dreamer' spillet i radioen. En af mine alltime favorite songs - så gik det ellers løs med tårer, snot og rødere øjne. Det bliver umuligt for mig, ikke at tænke på ham, når jeg hører den sang. I dette øjeblik priser jeg mig lykkelig for alle de små videoer jeg har filmet af ham og de andre gennem tiden. Nu kan jeg tage dem frem og se ham igen og igen og igen - og huske ham som det dejlige væsen, han nu engang var. ...hvor er det mærkeligt at skrive 'var' ...  :(

Lidt billeder af den rare mand gennem tiden - og som han så ud til sidst. (det er ret skræmmende, så er du advaret)













Et af de sidste billeder af os sammen - desværre rystet. Men det betyder alt for mig.  <3



Sov godt Gamle - Vi vil aldrig fortryde, at vi sagde ja til en han-ilder, uden egentligt at have set ham. Vi fik dig - du har givet os SÅ meget <3
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

Dark Crystal Ferret

Er jeg ked af at høre. Det er aldrig nemt med venner man har kendt i mange år.
Kondolerer mange gange :(

Minority ferrets

Jeg kondolerer mange mange gange.....
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Kondolerer mange gange :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Cille


Shamua

 :'( kondolerer mange gange.

Vh. Marianne

ilderhjemmet

Mange kondolancer og tanker herfra :(
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten

Hvil i fred gamlemand

Lyspunkt

Tak skal i have. Til trods for at vi stadig har de tre andre totter, så er her bare så vanvittigt stille...  :'(
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

Stephanie

Hvil i fred Gamlemand, nu har du ro og ingen smerter.