Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Petfoods Ilderen 2011 Del 1

Startet af Dark Crystal Ferret, 15. August 2011, kl. 16:06

Dark Crystal Ferret

Jeg fik lidt billeder til Petfoods Ilder udstillingen og jeg har sorteret lidt af de bedste ud så jeg kunne ligge lidt ind her også.

Her er Robert og Louise og jeg selv på vej imod udstillingen. Bilen er pakket og totalt proppet.





Bilen fra siden – godt proppet med bure og ting til dyrene.



Vi ankommer og fik sat bure op og gik så rundt og kiggede lidt på boder og andres dyr.

Først kiggede vi lidt på pokalerne.







Her de der trolde som skabte mange smil og grin over hele dagen –fnis-  Peters mor havde selv lavet dem.



Her Trine og Annes bod. Var så forelsket i de fine glas ting.







Trines træ skilte



I Trines kravlegård lige bagved stak der pludselig et meget velkendt lille hoved op. Det var lille dejlige Melepomené. Så dejligt at se den tøs her et år efter. Og se hun har fået sin mors mave





Annes kravlegård med en dynge dyr.



Lille Joa kom ud – var vist ikke træt endnu her, så der skulle undersøges og leges. Er vel også en 2 år siden nu jeg så hende sidst, så det var bare så dejligt at møde hende igen.



Så besøgte vi Peter og Lenas kravlegård (den ene af dem) Og der lå kæmpe dyret Ramses.
Kunne slet ikke slippe ham igen da jeg først fik ham op og fik krammet ham ind til mig. Han er virkelig sådan en LÆKKER dreng!!!



Peter og Lenas anden kravlegård hvor Laban stod og så så sød ud – det måtte også lige fotograferes



Petra sad og solgte lodsedler



I Saras (Ferrets Love) bod fandt vi Lars



Peter står og ser alvorlig ud.. Han rendte også totalt stresset rundt hele tiden



Anna (A_M_T) sad og læste kataloget



Annas to pastel drenge (kan ikke huske hvem der er hvem)





Annas silver dreng Helios



Nogle andre dyr jeg ikke lige ved hvem var.. men de var virkelig smukke begge to.





Mariannes Pepsi



En af Mariannes Albinoer jeg heller ikke liiiiige kan kende (det er det der med Albinoer.. de ligner hinanden alle sammen hvid og røde øjne) Sorry Marianne



Karina og jeg sad og snakkede



Mailo Kessler og Eliose var bare så søde da jeg kom tilbage til vores kravlegård.. De to ser ikke hinanden igen, da Eliose flytter til England om 14 dage.



Mon de kysser?



Mailo Kessler lå i øvrigt sådan her det meste af dagen. Han var helt slap og slasket og totalt langt væk. Han var så kær, og gud hvor var han blevet STOR. Han er længere end sin far nu!!!!



Julia sidder og hygger med Trines Efrafa Thlayli-roo



Robert fik endelig en pause som ilder bære til at komme over og hilse på Melepomené. Og man kan bare se hvor glad han blev. Der er altså bare noget over at se sine egne opdræts hvalpe igen efter så lang tid.





Ann og Mette og (sidste kender jeg vist ikke??) var lige rundt og kigge på Saras fine ting i boden.



Og jeg fik mit familie billede.
Fra siden mig med Cleopatra Aysiha, ved siden af mig Trine med Melepomené, og Robert med Mor Emma, og forrest Petra med Ramses. Angel og Anilla var der ikke. Men det var bare så vigtig for mig nu de var der så mange på en gang, at få dette billede. Elsker det billede!



Louise sidder med en træt Fnug



Opråber Peter



Så gik min lille mand død!!! En hård dag dagen før, 2 timers søvn og en lang dage med massere af mennesker og dyr. Han var så kvæstet. (elsker hans cola står foran ham – han havde altid en smøg, en ilder eller en cola i hænderne hver gang man mødte ham haha)



KariN

Dejlige billeder du har fået taget Maria :D Selvom jeg syns jeg ser noget træt ud på billedet af mig :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mustela

Tak fordi du deler dem med os  :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Bawa

Jeg elsker bare udstillings-billeder. Man bliver bare i så godt humør!
Det ser ud til at have været en super hyggelig dag :)

Shamua

#4
Dejlige billeder tak for dem :) Mit bud er at det er lancelot :P MIT BUD!! Hehe... Han er lidt mere fluffy end sin bror, og Macto er det ikke :P Så det må være Lancepaanss.. :P Det er lidt svært og se når næsen er sløret :)

Vh. Marianne

Sølvsten

Dejlige billeder Maria jeg glæder mig endnu mere nu til næste udstilling

Lena og Peter

Nogle rigtig dejlige billeder fra en rigtig dejlig dag....  :)

Dyrenørden

Åh. det ser hyggeligt ud! Glæder mig til min første udstilling ( The dooking ferrets show)

FerretParadise

Sikke da nogle dejlige billeder Maria.

Billedet af mig, Mette og en du ikke ved hvem er...  Det er min mor.  :P

Ja så er der ikke lang tid til næste udstilling, allerede på lørdag bliver det for mit vedkommende, og så igen på Dooking selvfølgelig.  :)
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 30. August 2011, kl. 14:58
Sikke da nogle dejlige billeder Maria.

Billedet af mig, Mette og en du ikke ved hvem er...  Det er min mor.  :P

Ow - okay. Jamen så har jeg jo set din mor nu :dans: Det var da sødt af hende hun ville være med. Og ja tak for du kunne lide billederne.
Syndes også bare det er så hyggeligt at sidde og kigge billeder efter udstillinger på forums som i gamle dage. Så man ikke bare skal ind på Facebook og kigge eller hjemmesiderne. Der er nu noget hygge fra før i tiden over det som jeg lige syndes jeg ville komme ind her - nu jeg fik billeder denne gang selv.  :fnis: