Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilder i Dyrenes Beskyttelse

Startet af boomerang, 26. September 2011, kl. 21:02

boomerang

Hej,

jeg surfede lidt på nettet og så, at der er en lille fritte i Tune, der har brug for et hjem:
http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/hvem-er-vi/beredskab/internater/dyr/11XA-4-0218

Det er syndt, at den lille skal vente på et godt hjem, så hvis ingen af jer er interesseret, vil jeg gerne have ham.
Problemet er så, at det er for langt for mig at køre og hente ham.

Er der så én af jer sjællænder, der skal til udstilling nu på lørdag i Hammerum, der kan bringe ham dertil?

Jeg vil selvfølgelig betale alle udgifter ifm. hans hentning (dvs. de udgifter, som Dyrenes Beskyttelse kræver)!

Mvh Svetlana



Mimse-mia

Dyrenes beskyttelse skal vidst se dig an før du får lov til at have et dyr derfra, sådan var det hvertfald i brande
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Mewz

Jeg ringer på ham i morgen. Han kunne godt få lov at bo her. :-)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Dark Crystal Ferret

Måske den af jer der hændter ham lige skal fortælle dem at ilderne heller ikke må gå i savsmuld. Kan se de bruger det som bundfyld i hans bur >:|
Men han ser ellers rigtig sød ud  :love:

Mewz

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 27. September 2011, kl. 02:36
Måske den af jer der hændter ham lige skal fortælle dem at ilderne heller ikke må gå i savsmuld. Kan se de bruger det som bundfyld i hans bur >:|
Men han ser ellers rigtig sød ud  :love:

Det var også min første tanke... :-/
Og fik så bare lyst til at hente ham endnu hurtigere. Og spørge, om de faktisk mener at han helst skal gå ude i voliere fast.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Mewz

Ved nærmere eftersyn ligner det, at han går på træflis.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Mewz

Han er ikke blevet dyrlægetjekket endnu, som om det er forsvarligt at videreformidle ham vides ikke endnu. Han koster 900 kroner. :)


Jeg hører nærmere, når han har været til tjek.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!