Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

FerretParadise's planer 2012

Startet af FerretParadise, 4. Oktober 2011, kl. 17:40

FerretParadise

Pickpocket's Sniper & Starshine Ferrets Navi of Seduction



Pickpocket's Sniper er født d. 24.3.2011 i Finland, dog kommer begge hans forældre fra Rusland.
Sniper er en helt herlig dreng, meget kontaktsøgende, altid højt båttende, og smelter alle hjerter på sin vej. Han er en stor dreng på over 2½ kg, dog ikke så muskuløs som jeg kunne ønske, men jeg tror på, at hvalpene efter ham og Navi vil blive mere muskuløse.

Starshine Ferrets Navi of Seduction er født d. 12.5.2010 i Sverige, og begge hendes forældre kommer fra Ungarn.
Navi er en helt fantastisk sød og glad ilder, samtidigt med at hun er aktiv og intelligent som få. Hun er super kontaktsøgende, enormt legesyg, og vinder man først hendes hjerte, så er hun meget hengiven. Navi har en flot, feminin og velproportioneret bygning, samt det smukkeste ansigt man kan forestille sig.

Jeg forventer mørk vildtfarvet hvalpe, som vil være egnet til førstegangskøbere. Hvalpene vil få en vildtprocent på ca. 11%, men den eneste betydning det vil have er, at de måske vil blive lidt mere intelligente end almindelige tamildere.

De vil vokse op på barf, men jeg vil også præsenterer dem for kvalitets tørkost. Og jeg ser gerne, at hvalpene i deres fremtidige hjem vil få barf, om ikke andet, så som tilskud flere gange om ugen.

Hvalpenes stamtavle: http://ferretparadise.dk/stamtavlehvalpe2012.html

Hvalpene sælges med: Sundhedstjek, chip, stamtavle, kontrakt, CD med billeder fra opvæksten, mad til de første dage, samt en gave fra mig.

Prisen for en hvalp til kæl er: 2300 kr.

Man kan godt blive skrevet på interesselisten allerede nu.
Når vi så kommer tættere på selve parringen, vil jeg invitere dem hjem som stadig er interesserede i en hvalp, og vælge dem ud, som jeg vil sælge til.

Mere kan læses på min hjemmeside: www.ferretparadise.dk

Kontakt: ann@ferretparadise.dk
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

ih. Jeg skal altså ikke have flere dyr! Øv. bøv for nogen lækre hvalpe at gå glip af :( Anyways så når de nok at ryge inden jeg får chancen ;) Spændende. Glæder mig til at følge med og savle på sidelinjen ;)

lussingen

Åh nej :X Ikke sådan en lækker parring 8) Det er virkelig to meget meget smukke og utrolig dejlige dyr <3 Jeg glæder mig rigtig meget til at følge deres hvalpe, de vil blive helt utrolig smukke og dejlige <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Det bliver spændene at følge de hvalpe der kommer ud af den parring her :) Det er jo to rigtig smukke forældre dyr
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Ann mind mig om at jeg IKKE skal have en hvalp efter denne parring.. Men jeg glæder mig meget til at følge dem  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

#5
Eiii, jeg døde :love: ... Åhhh Ann! En lækker parring! Glæder mig til at savle over disse små Navi hvalpe!

Vh. Marianne

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato  4. Oktober 2011, kl. 22:06
Eiii, jeg døde :love: ... Åhhh Ann! En lækker parring! Glæder mig til at savle over disse små Navi hvalpe!

Derfor har jeg startet nej træningen allerede nu. Jeg var ellers lige stoppet efter denne hvalpe sæson men det åbenbart ikke til at slappe af man er nødt til at være parat så nej træningen må fortsætte  :lol:

Shamua

#7
Citat fra: Dyrenørden Dato  4. Oktober 2011, kl. 22:09
Citat fra: Shamua Dato  4. Oktober 2011, kl. 22:06
Eiii, jeg døde :love: ... Åhhh Ann! En lækker parring! Glæder mig til at savle over disse små Navi hvalpe!

Derfor har jeg startet nej træningen allerede nu. Jeg var ellers lige stoppet efter denne hvalpe sæson men det åbenbart ikke til at slappe af man er nødt til at være parat så nej træningen må fortsætte  :lol:
Jeg er også allerede i fuld gang! Nej, nej tak.. Nej. Heller ikke den smuksak! .. Nope! :-$

Vh. Marianne

FerretParadise

Hvor er I bare søde og sjove.  :) :lol:
Tak for jeres søde ord om mine dyr, og de kommende hvalpe.

Jeg glæder mig også super meget til de (forhåbentlig) kommer.  <3
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Det bliver rigtig spændende... Det bliver sjovt at se om vi igen næste år kan få timet vores parringer, så vores tøser føder næsten samtidig..  ;)

Vi er dog ikke kommet så langt endnu, men jeg glæder mig helt vildt til at se hvad der kommer... En lille ( øhhhh nok stor ) Sniper klon...  :dans:

Shamua

Citat fra: ilderbanden Dato  5. Oktober 2011, kl. 08:15
... En lille ( øhhhh nok stor ) Sniper klon...  :dans:
Jeg håber på en Navi klon :P

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato  5. Oktober 2011, kl. 10:56
Citat fra: ilderbanden Dato  5. Oktober 2011, kl. 08:15
... En lille ( øhhhh nok stor ) Sniper klon...  :dans:
Jeg håber på en Navi klon :P
Du kan vist godt li Navi.  :P
Ann Hillerslev.

Louise V

Glæder mig til at følge dine hvalpe ann   :)
det ser ud til at blive en lækker parring  :love:

Shamua


Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Puha sys lige hvalpesessonen ar ved at ha lagt sig og nu skal man til at se alle de lækre parringer man skal sidde og savle over!!!

Smukke smukke dyr :love: