Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Rosa

Startet af Namilla, 22. November 2011, kl. 21:48

Namilla


Dyrenørden

åh! Hvor er hun bare en smuk baby! Super skønne billeder! Og mange gange tillykke med hende :)

Stjerne

Hvor er hun bedårende..
Er lige nødt til at høre..

Er det Tina Liv der står bag billederne? :)

Shamua

Hvor er hun en smuk baby :love:

Vh. Marianne

dejligste

Hvor er hun smuk  <3

Sikke nogle fantastiske billeder.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Namilla

Mange tak!.... billederne er taget af Medine (Little Angels by Medine) i Randers...

lille_thor

Nøøj hvor er hu en lækker lille bebs :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Anne

Utroligt flotte billeder! Og hun er bare kær :)

Eliza

så fede billeder, det er jo helt vildt.. kan især godt li dem i sort hvid :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Namilla

Jeg har fået 33 billeder, nogle i farver, nogle i sort/hvid og nogle i sepia... det øverste (der hvor hun ligger på Jakobs arme) har vi fået fremkaldt i stor størrelse og skal have op og hænge...og bedsteforældrene får det hvor hun ligger i kassen i julegave (sammen med en kalender med flere af billederne)...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

De er simpelthen fantastikse de billeder der! Og lille rosa er bare så yndig!

Må man høre hvad det kostede? Har en forestilling om at det er hundedyrt hos Medine(fair nok, for hun er virkelig dygtig). Ville selv gerne eje sårn nogle flotte billeder af vores bebs når den engang kommer, men tror nok lige vi kommer til at spare en del op før det bliver en realitet!

Namilla

Jo det er lidt dyrt... fra 2400 til 4000 alt efter hvor mange billeder man vil have fremkaldt og om man vil have alle billederne på en cd...
Jeg synes dog det var alle pengene værd, for det er et minde for livet og hun er virkelig dygtig (og der er sat 3 timer af pr. fotografering, så der er god tid hvis baby ikke lige vil samarbejde). Det er helt klart en fordel at booke fotograferingen til så kort efter fødslen som muligt, for baby skal helst sove på billederne, og det bliver jo sværere og sværere jo ældre de bliver... og derudover så er deres hud oftest pænest lige i starten...Rosa har fået nogle små talgknopper (som er helt normalt), men det er jo ikke så pænt på billeder.
Hun har meget travlt, så du skal bestille tid et par måneder i forvejen...du booker ud fra terminsdato og så ringer man til hende så snart man har født...(jeg fødte jo før termin og vi fik tid da hun var 5 dage gammel)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

^^
Er os sikker på at hvis vi har pengene til den tid så skal vi helt sikkert ha taget billeder hos hende!
Enig i at det er alle pengene værd selvom det er dyrt! De er bare så fantastiske de billeder i har fået ud af det!

PiaLyng

Jeg sad og kiggede på de billeder igår, og de jo helt fantastiske <3!
Og jeres lille Rosa er en smuk lille pige <3!

AlisVolatPropiis

Hun er en virkelig smuk pige :) hun slægter sin mor på gør hun :) <3